Kerékpározás

Sziasztok !

Most nagyon szomorú vagyok, mert az életem párja úgy gondolta, hogy ma hajnali négy órakor kerékpárra pattan és szeli az országutakat. Tiszaújvárosból Szegedig és egy „ gyors” forduló után vissza. No és még azt is gondolta, hogy még ma haza is jön. Legalábbis éjfélre tervezi, hogy haza ér. Ez a táv kb. 480-500 km.
Azért vagyok szomorú mert nem tudtam lebeszélni erről a hosszú útról, ami azért nem veszélytelen. :(
De ha sikerül neki akkor nagyon büszke leszek rá!kiss

Szorítsatok neki!

Sziasztok!

Szóval az indulás után nem sokkal (kb. 40 km után) kényszerpihenő, mert rosszul lett ..Azt legyűrte és indult tovább. –Tulajdonképpen szerintem ez a fáradtság jelei lehettek, mert négy óra alvás után vágott neki az útnak, ami önmagában nem lenne baj csak ő péntek reggeltől csak szombat este 23.00 óra előtt került az ágyba. Pénteken még éjszakás műszakban dolgozott, onnan bicóval elment a szüleihez ( kb. 35 km) az autóért (mert nekünk most nincs) és vittük a gyereket edzőtáborba , ja és még du. az autót visszavitte és hazatekert.-
9. 00. órakor hívott először, az igazi első pihenője Törökszentmiklóson volt. Ekkor járt 125. km-nél. Vásárolt, evett ivott és indult tovább…. Egy kicsit szomorú volt , mert kb. 1 órával később ért oda, mint gondolta.
10.15- kor volt a második pihi Martfű előtt . Ekkor már 151 km volt a lábaiban.
Innen még kb. 100 km Szeged…
Kitartás Long!

Sziasztok!

Long 13.45 –kor Szentesen volt. Eddig megtett 212 km-t. Mivel nagyon fúj a szél, ezért úgy döntött, hogy visszafordul, mert végig „pofaszele” lenne. Egyébként nálunk is nagyon szeles idő van. Innen kb. még 50-60 km lenne Szeged.
Örülök neki, hogy visszafordul, mert sem meleg ruhát sem esőkabátot nem vitt magával.

Visszafelé most Martfűn jár a párom. Mivel hátszele van, sokkal jobban esik neki a tekerés. Így talán hazaér a tervezett éjféli időpontra.
Én pedig sokkal jobban érzem magam, hogy már hazafelé tart…..

Sziasztok!

Rövidebb útvonalon :17.30- kor Törökszentmiklóson túl, Tiszafüredtől kb. 60 km-re . Tőlem pedig 120 km-re….jár Long barátunk...

20. 20 –kor Tiszafüreden, teljesen lestrapálva.. 340km-t mutat az óra, és még hátra van kb. 63 km hazáig…Pffff....:confused:

Long barátunknak már csak 24 km volt hátra 22.10-kor.
Már nemsokára hazaér!:)

23:05-kor végre itthon!!!:D 414,66 km lett a vége! :222:

Nagyon büszke vagyok rá! Nem sok amatőr kerékpáros vállalna be hasonló távot, egyedül úgy, hogy csak magára számíthat!

Gratulálok drágám!kiss

ui: holnap egy pár képpel itt..

Long szemszögéből:

Hát Tiszteletem Mindenkinek!!!

Jelentem kudarcba fulladt a tegnapi menet. Félig-meddig... 04:08-kor elindultam, és már a fáradtság jelei kibontakoztak Tiszacsege határánál, ahol olyan rosszul lettem, hogy azt sem tudtam hol vagyok. Egy traktor adta meg a fejfrissülést, és 6-8 km-t tudtam vele tekerni 36-38km/h-val. Ezután jött Tiszafüred, majd valahol fogtam megint egy mg.-i szekeret, ami megint húzott 6-8km-t 35-38-al, és szintén nagyon jól esett. Vasárnap lévén nem igen számítottam semmi jóra boltok tekintetében, de csoda, délen nem Borsodi viszonyok vannak. A legutolsó faluban is nyitva volt a "Marika-néni boltja". Plusz ugye SPAR, LIDL, és egyéb nyalánkságok. Azt hiszem hülyét kaptam a sok energiaitaltól, kb. 2,5-3liter után zavarkózott be a szervezetem tőle, és ami tudott elővett. Itt megfogadtam, csak ásványvíz a továbbiakban. Kunszentmártonnál bekaptam a pofaszelet, plusz az egész úton előttem táncoló esőfelhők is szembefordultak velem. BRAVO! Szentesen már teljesen elfáradva 212km után döntöttem vissza az egész! Csalódottan fordultam vissza, de az égiek is nekem adtak igazat, mert 5km után az eső is eleredt, pillanatok alatt nedvessé téve az utat előttem, ami végülis felszáradt percek alatt, de hátra nézve földig ért a felhő. NEM SZABAD HINNI AZ IDŐJÁRÁS.HU-nak!!! Kunszentmártonnál fogtam egy traktort megint, 31-32-vel nyomta, és nagyon rendes volt, mert intett, hogy álljak be mögé, mikor lefordult, előre jelzett, hogy menjek el mellette, és jó utat intett. Martfű Lidl áruház újabb bevásárlás, 3 lányka 13-15 év körüliek először a járásom nevettette meg őket, Pantenos cipőben elég ligth-os... Aztán meg a kerékpáros nadrág szemből való hosszasabb tanulmányozása okozott nevetést náluk. (Apró örömök a kerékpáros életben) Törökszentmiklósnál pihi a 4-es főút kereszteződésében, kmh nullázás, majd hajrá! 8km után 37,02km/h átlag. Nem fújt a szél...... Kunhegyesen eltévedtem, és Kunmadaras felé mentem Tomajmonostora helyett. Nem baj, jobb az út. Tiszafüred Shell kút, hatalmas szenya 449ft, Gatorade 299ft... Ezek után már csak Egyeken álltam meg vízért, illetve Újszentmargitán szintén folyadékért. Érkezés: 23:05-kor. Bringámon elöl 3 lámpa figyelt, melyből köszönet kettőért Bögöly kollégának, egyet pedig Buddha adott. Hasznos volt, mert senki nem jött szembe velem fényszóróval. Ja plusz egy fejlámpa. A végére néhány száraz adat: 414,66km;28,78km/h;53,4km/h;14:24:22 aktív idő. Jó volt. Köszi mindenkinek, hogy szorítottatok nekem. Szeged egy álom maradt, de a táv így is szép eredmény nekem.

BaliX

Állandó Tag
Ezt ha megpróbálod kipihenve (nem túlpihenve) sima ügy még szembeszéllel is. :)
Ismerősöm napi 130-160 km-t bicózik edzésként (már 2 éve, 1 évet csak felkészülésként és most egyből profiként kezdett el versenyezni).
Pénteken lesz összerakva MTB bicóm nekem is szombaton bejáratom egy rövid 25-30km-es távval aztán egyre többel. :)
Jövőre hobbi szinten lesz (-megint-) versenyzés nekem is.

Jha a szombat meg északai horgászat+nyársalás meg nem tudom mi még, ha jó lesz az idő vagy egyáltalán lesz időm elenni.

Nah visszatérve erre a távra, rápihensz egy kicsit és megtervezed újra az útvonalat és a kaja ellátást mármint mikor állsz meg mennyi időre és mit eszel, 1 nem leszel rosszúl, 2 nem fáradsz el olyan gyorsan, 3 gyomrod nem fog kötözködni :), 4 eltévedni se fogsz. olyan lesz mint egy verseny a megállási pontok mintha frissítőpontok lennének. :) ;>

magyarhunor

Állandó Tag
Ezt ha megpróbálod kipihenve (nem túlpihenve) sima ügy még szembeszéllel is. :)
Jövőre hobbi szinten lesz (-megint-) versenyzés nekem is.

Hosszú - mozgásszegény intellekuel -évek után elővettük a bringákat, a kerékpárokat, ahogy párom mondja.Szervíz, a kormányra a nemzeti színű szalag, és hajrá magyarok.Somogyország, Deseda tó.5-10-20 km.
Még élünk.

BaliX

Állandó Tag
Ma összeraktuk a bicómat, még kicsit be kell járatni összekopni a láncnak a sorral meg az első tányérakkal, de jólesz ez. :) Laza 40km-t mentem csak ma mert többre nem volt időm, aztán most nem is lesz mert megyek el itthonról a hétvégére szóval kb keddig megint nem is megyek vele. :)

Long szemszögéből:

Hát Tiszteletem Mindenkinek!!!
ffice:office" /><O:p></O:p>
Jelentem kudarcba fulladt a tegnapi menet. Félig-meddig... 04:08-kor elindultam, és már a fáradtság jelei kibontakoztak ...Jó volt. Köszi mindenkinek, hogy szorítottatok nekem. Szeged egy álom maradt, de a táv így is szép eredmény nekem.
Ffúú, kemény voltál...
Én egy nappal előtte voltam kiskörén triatlonversenyen és olyan oldalszél volt hogy majd' belökdöste a versenyzőket (köztük engem :)) az árokba...
És mi csak 80at tekertünk...
üdv

Állandó Tag
JA, bocs a késői reakcióért de csak most regisztráltam be...
A tour-t nem nézitek?
Én már évek óta tervezem hogy kimegyek bringával a hegyi szakaszokra (vagy az Alpokba vagy a Pireneusokba...)

ottó72

Állandó Tag
Persze, hogy büszke, és nem kell szomorkodni, aki ilyen sokat teker annak ez nem veszélyes, suzper, dolog , szurkolok neki. Én gyalog szeretek sokat menni, és főleg hegyekben, és ha lehet 2000m felett.