Társasjátékok

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Bio Trio

Keresem a Bio Trio játékot. Sok jót hallottam róla :)

Amíg nincs más, itt az én verzióm. Zsetonokat nem csináltam, de az sokféleképp megoldható.
Ha valakinek van pontos szabálya hozzá, azt szívesen venném én is.
 

Csatolások

  • tabla.jpg
    tabla.jpg
    326.4 KB · Olvasás: 293
  • szolo.jpg
    szolo.jpg
    105.5 KB · Olvasás: 284
  • korte.jpg
    korte.jpg
    102.1 KB · Olvasás: 285
  • eper.jpg
    eper.jpg
    259.2 KB · Olvasás: 294

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Monkey business

Elkészültem a saját verziómmal, felteszem, hátha más is tud kezdeni vele valamit. Én öntapadó fotopapírra nyomtattam, és pókerzsetonokra (nem saját ötlet) ragasztottam a képeket, így elég vastagnak és tartósnak tűnnek. Még egy zsákot kell varrnom hozzá, és mehet a játék.

A játékszabály nolina22-től van. Köszi érte!
 

Csatolások

  • IMG_4094.JPG
    IMG_4094.JPG
    989.4 KB · Olvasás: 364
  • zsetonok.jpg
    zsetonok.jpg
    257.1 KB · Olvasás: 348
  • kartyak.jpg
    kartyak.jpg
    332.6 KB · Olvasás: 338
  • MONKEY BUSINESSSS.doc
    28.5 KB · Olvasás: 157

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Hit the Hat

Ezt nem sikerült megszerkesztenem számítógéppel, nem vagyok akkora guru sajna :( Viszont volt otthon egy csomó mintás kartonom, abból vágtam ki kalapokat, sapkákat, a kontúrokat meg lakkfilccel rajzoltam meg, utána meg lamináltam, hogy a tapadókorongokkal fel lehessen emelni a földről a kártyákat. A kockákra meg egyszerűen ráragasztottam a motívumokat.
Azért rajzprogrammal is alkottam egy egyszerűbbet geometriai formákkal, azt fel is teszem.

A játék menete egyszerű: kiterítjük a sapkákat/kalapokat, dobunk mindhárom kockával egyszerre, és a cél mielőbb megtalálni azt a ruhadarabot, amit a kockák együttesen adnak (forma + minta + szegély).
 

Csatolások

  • kocka1.jpg
    kocka1.jpg
    119.2 KB · Olvasás: 266
  • formak3.jpg
    formak3.jpg
    330.9 KB · Olvasás: 266
  • formak2.jpg
    formak2.jpg
    691.1 KB · Olvasás: 265
  • formak1.jpg
    formak1.jpg
    338.5 KB · Olvasás: 277
  • IMG_4095.JPG
    IMG_4095.JPG
    1,008.9 KB · Olvasás: 294
  • kocka2.jpg
    kocka2.jpg
    35.9 KB · Olvasás: 262

nolina22

Állandó Tag
Állandó Tag
Orchard Nonsenses Puzzle nincs meg vkinek? De ha vki, aki profi angolból összehozná a szöveget alatta, tuti meg tudom csinálni hasonló képekkel nyomtathatóvá, öntapadós tépőzárral laminálva pedig tartós játékká lehet csinálni. Persze magyarul is klassz,de nagyon örülnék az angolnak.

A 10 darab 3 elemből álló puzzle részei egymáshoz bármely kombinációban illeszthetőek. A gyerekek több mint 1000 mondatot készíthetnek, melyek közül némelyik bolondos, némelyik teljesen értelmes, komoly történést ír le.

Fejlesztési célok:

Ez az Orchard kirakó a következő területek fejlesztésére szolgál:
- megfigyelés, logikus gondolkodás
- személyiségfejlesztés
- szociális készségek
- beszédkészség
- angol nyelvtanulás
- betű- és szófelismerés
A játék tartalma: 10 tetszőlegesen kombinálható háromelemes kirakó

Ajánlott: 5 éves kortól


This Orchard Toys Nonsenses Puzzle is a simple sentence building puzzle

Learn to build sentences and see what nonsense combinations you can make by mixing the beginning, middle and end pieces
These three part puzzles of phrases make an excellent educational toy as children start school
Orchard Toys Nonsenses is suitable for age 5+ Méretek: 30 x 8 cm
 

Csatolások

  • orchard_toys_nonsenses_puzzle.jpg
    orchard_toys_nonsenses_puzzle.jpg
    87.9 KB · Olvasás: 399

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Monkey business

szia!
Megtetszett ez a játék de ezt mi még nem értenénk meg.
DE lementettem ezt a verziót is.
Ezért megtudnád csinálni hogy a kártyáknál ne legyenek számok???
Mert én úgy csinálom meg hogy öszesen lesz 6 féle állat és mindegyikből4 vagy 5 az mindegy.
És mindenki kiválaszt magának 3féle állatot ha ketten játszuk.
És simán azokat kell kihúzni a zsákból amit te gyűjtessz, ha nem olyat húztál visszateszed.
Vagy ha jót húztál jutalmul húzhatsz még egyet.
Ezek a figurák nagyon aranyosak ezek jók lesznek és hozzá is elég a zsetonos.
Hátha sikerül nekem is zsetont venni.
HA nem akkor" extra" vastag kartonra ragasztom majd rá , öntapadósra nyomom ki majd.
Ezt is "hozza" majd a Mikulás vagy a Jézuska. Tehát ráér.
Köszi

Itt az állatos kártyák számok nélkül. Jó szórakozást!
 

Csatolások

  • kartyak szamok nelkul.jpg
    kartyak szamok nelkul.jpg
    368.1 KB · Olvasás: 300

jukati

Állandó Tag
Állandó Tag
farmos

Nincs meg valakinek?
e1a5_4_300.jpg

Minden játékos választ egy figurát, s mint a legtöbb játéknál a startmezőről indul. Amennyit a dobókocka mutat, annyi mezőt léphet. Vannak kiemelt mezők, ahol kártyát lehet húzni (lehet egy háziállatot szerezni), olyan is lehet, amikor vissza kell adni egy állatot, vagy olyan lehetőség is van, ahol a soron következő játékos valamelyik kezébe elrejti a dobókockát és ha kitaláljuk, hogy melyik kezében van, akkor dobhatunk mégegyszer, ha nem, akkor ő következik. Amennyiben egy játékos megtett egy kört, jutalmul húzhat egy kártyát....
 

csilla311

Állandó Tag
Állandó Tag
Élve fogd el

Sziasztok!

Valaki fel tudná tenni az Élve fogd el c. társasjátékot? A táblára lenne szükségem és a leírásra, a kártyákat már magam is meg tudnám szerkeszteni, csak tudnom kellene, hogy milyen állatok vannak a játékban.

Előre is köszönöm!

Neten találtam, remélem elég jól használható.
 

Csatolások

  • élve fogd elpic441533.jpg
    élve fogd elpic441533.jpg
    203.3 KB · Olvasás: 360
  • élve fogd elpic441534.jpg
    élve fogd elpic441534.jpg
    513.4 KB · Olvasás: 384

istvan100

Állandó Tag
Állandó Tag
Ark

Sziasztok!
Az Ark nagyon szép játék mi is nyomtattuk és szkenneltük.
Itt van még egyszer ugyanis eltűnt.
Jó szórakozást hozzá.
 

Csatolások

  • 1.jpg
    1.jpg
    165.8 KB · Olvasás: 424
  • 2.jpg
    2.jpg
    153 KB · Olvasás: 370
  • 3.jpg
    3.jpg
    152.8 KB · Olvasás: 359
  • 4.jpg
    4.jpg
    150.7 KB · Olvasás: 353
  • 5.jpg
    5.jpg
    156.8 KB · Olvasás: 357
  • 6.jpg
    6.jpg
    88.9 KB · Olvasás: 357
  • 7.jpg
    7.jpg
    145.1 KB · Olvasás: 351
  • Új Bitkép.jpg
    Új Bitkép.jpg
    112.7 KB · Olvasás: 359
  • Ark.pdf
    86.3 KB · Olvasás: 185
  • pic496854.jpg
    pic496854.jpg
    264.6 KB · Olvasás: 425
  • pic261914_md.jpg
    pic261914_md.jpg
    54.4 KB · Olvasás: 345
  • pic460449_lg.jpg
    pic460449_lg.jpg
    270.7 KB · Olvasás: 347
  • pic97991_lg.jpg
    pic97991_lg.jpg
    95.8 KB · Olvasás: 344
  • pic97993_lg.jpg
    pic97993_lg.jpg
    129 KB · Olvasás: 355

Marcsi290

Állandó Tag
Állandó Tag

Csatolások

  • Fénykép0406.jpg
    Fénykép0406.jpg
    214.1 KB · Olvasás: 275
  • Fénykép0405.jpg
    Fénykép0405.jpg
    202.6 KB · Olvasás: 273
  • Fénykép0404.jpg
    Fénykép0404.jpg
    200.5 KB · Olvasás: 276
  • Fénykép0403.jpg
    Fénykép0403.jpg
    206.4 KB · Olvasás: 285
  • Fénykép0402.jpg
    Fénykép0402.jpg
    211.3 KB · Olvasás: 320

Marcsi290

Állandó Tag
Állandó Tag

Csatolások

  • Fénykép0407.jpg
    Fénykép0407.jpg
    208.8 KB · Olvasás: 280
  • Fénykép0408.jpg
    Fénykép0408.jpg
    198.1 KB · Olvasás: 269
  • Fénykép0409.jpg
    Fénykép0409.jpg
    216.6 KB · Olvasás: 269
  • Fénykép0410.jpg
    Fénykép0410.jpg
    210 KB · Olvasás: 267
  • Fénykép0411.jpg
    Fénykép0411.jpg
    203.8 KB · Olvasás: 269

Erőleves

Állandó Tag
Állandó Tag
pótlás-Lotti Karotti

Gne2 kérésére(én hamarabb elmentettem, mint ahogy törlődött). Köszönet az előző feltöltőnek!


Csatolás megtekintése 786313

LOTTI KAROTTI JÁTÉKSZABÁLY


Előkészületek:

- tegyük a játéktáblát az asztal közepére
- minden játékos kap 4 ugyanolyan színű nyuszi figurát. Ha csak ketten vagy hárman játszuk, tegyük vissza a maradék figurákat a dobozba.
- keverjük meg a kártyákat és tegyük egy kupacba, lefelé fordítva a domb mellé
- a legfiatalabb játékos kedz!

Ezután az óramutató járásával megegyező irányban folyik tovább a játék.

A játék kezdete:

Húzzuk fel a legfelső kártyát a lerakott kupac tetejéről. Ezután lépjünk előre az egyik nyuszi figurával a húzott kártyának megfelelően.
Ha valamelyik előttünk lévő mezőn ellenfél nyuszi van, akkor azt a mezőt a lépésnél nem kell számolni, tehát átugorhatujuk.
Ha a lépésnél lyuk van előttünk, akkor azt bele kell számolni a lépésbe, de csak akkor esünk bele, ha a nyuszi pont annyit lép, hogy éppen a lyukon áll meg.

Figyeljünk, hogy melyik nyuszival lépünk előre, hiszen némelyik mező biztonságos, némelyik azonban hirtelen kinyílik és a nyuszi rögtön beleesik a lyukba. Tehát mindig körlültekintően lépjünk. Ha valamelyik játékosnak már mind a négy nyuszija lyukba esett, akkor az a játékos kiesik a játékból.

Ha valaki "répa kártyát" húz, meg kell forgatnia a játéktábla közepén lévő nagy répát, ameddig kattanó hangot nem hall. Ekkor néhány játékmező hirtelen eltűnhet a nyuszik alól és csak egy lyuk maradhat a helyükön. Ha valamelyik nyuszi ilyen mezőn áll és a lyukba esik, akkor az kiesik a játékból. Ha valamelyik játékosnak mind a négy nyuszija kiesik, akkor a játékos számára is véget ér a játék.

Akinek valamelyik nyuszija elsőként felér a domb tetejére a répához, az a játékos lesz a játék győztese.

Jó szórakozást!
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére