RR 17 egyéni mintákkal-2017

gabicu

Köszönjük szépen mindenkinek!
Manó Benőt ok is szeretik, de valamiért a Peppa malac és a Mása és a medve a sztár!

Mi megkaptuk hétfőn a 150km/h szelet. Szerencsére nálunk nincs kár, 1 napig voltunk áram és net nélkül és ennyi. Viszont kedden egész nap ment valahol a környéken a lancfuresz. Tisztára mint egy horror filmben. Ha betoppan a lancfureszes gyilkos, észre se veszem, komolyan.
Másnak nem volt ilyen szerencséje. Egy utcával alattunk volt olyan ház, amire 5 fenyő is radolt. Ott szinte minden házban történt kár. Mivel nálunk a tulaj kivagatta időben azt a régi öreg fenyőt, így szerencsénk volt. De alattunk, fölöttünk és a többi utcában katasztrófa helyzet volt. Bicikliztunk a gyerekekkel kedden délelőtt, úton-útfélen rendőrrel, tuzoltoval, eonos autóval és katasztrofavedelmisekkel találkoztunk. Sok utcába be se tudtunk menni, le volt zárva. Sajnálom őket nagyon. Pedig a megmaradt fenyoknek se kell már sok, még egy hasonló vihar és azoknak is annyi. Sok helyen gyokerestol tépte ki a fákat a szél. Ilyet még nem láttam. A vonat se járt hétfőn egész éjjel, reggel 8kor hallottam az elsőt.
Most is nagy a szél, strandra nem kell mennünk délelőtt. Apukám azt mondta hogy legközelebb eljon velünk, mert velünk itt mindig történik valami! :)
Hát nem tetszik. Miért nincs más szöveg! Szörnyű lehetett. Pesten nem volt ennyire szörnyű, de úgy éreztem, mintha a ház elé vágott volna be a villám.

Zsuzsa kendoje kesz, a Sweet Peavel es Petuniaval gyarapodva
KÖSZÖNÖM!
Olyan szép lesz.
Nálunk is nagy szél volt,de valahogy úgy fordult,hogy kisebb cserép károkkal megúsztuk.Múlt héten a fiam betonozott,behívták,mire hazament a jég megsorozta a betont.Teljesen váratlan volt.Az utobbi években annyiszor van jég.Máskor,ha egyszer volt egy évben csoda volt,most szinte két hetente.Bolond a világ is.

Csillucska

Állandó Tag
Újra itt,remélem mindenki jól van és csodás barna:cool:nálunk minden volt ballagás, bárányhimlő, versenytábor és megkésve ballagási ebéd megfűszerezve sok munkával:)volt egy pont ahol már úgy éreztem több dolgot nem bírok elviselni...
de el jött a várva várt szabi:)
ma kezdem el a pingvines kendőt, igyekszem vele:)
Szép napot mindenkinek és sok menta-citromfüves teát:)

Állandó Tag
de el jött a várva várt szabi:)
ma kezdem el a pingvines kendőt, igyekszem vele:)
Szép napot mindenkinek és sok menta-citromfüves teát:)
Szia!
Ilyen alkalmak nélkül is elég.42 fok melegben az agyam is kifőtt.Nekem is szabi kezdődik Gergővel,Bencével.Ovi szünet 6 hét.Bírom a meleget,de ez sok.Valami frissítő zápor kellene errefelé,mert a kertbe még benézni se merek.Kitartást!

Ideért a csomag!
Köszönöm szépen.Kircsike csak a jövő héten tudom csinálni,szerintem.Bolond a világ errefelé.Időjárás,gyerekhad,meg mindenki raplis.

Boszis

Igen, hazaérkezett és Mindenkinek köszönöm! :):hurra::dr_175:

Én is haladok a pingvinest még nyaralás előtt továbbítottam, le is fotóztam, de egyenlőre nem találom a képet róla, Apuka a nyaralás előtt elvileg mindent lementett, de még nincs meg! :D :(

Gabicuét varrom, gyorsan lehet haladni vele.

gabicu

Állandó Tag
Bori! Este megkaptam a jelzést, hogy feladtad a csomit. Remélem hogy holnap meg is kapom valamikor, mert pénteken elutazok.