Hol töltöd a szabid?

JuliG

Originally posted by pupulo@Jun 8 2005, 02:48 PM
Manapság a gyerekeim már külön utakon járnak, nincs is olyan gyönyörű nyaralásunk, mint akkoriban volt, mikor kicsik voltak :( ...
[post=202191]Quoted post[/post]​

Ezt akar en is irhattam volna. Amig a lanyaim kicsik voltak elmeny volt minden nyaralas. Aztan ahogy nagyobbak lettek mar nem akartak menni olyan helyekre, ahova en szivesen mentem volna. Most meg mar felnottek, a maguk utjat jarjak. Na majd ha unokam lesz, akkor megint elmenyekben gazdag nyaralasom lesz. Remelem. :):)

klari

Állandó Tag

Nálunk is nehéz összehozni a családot, de most sikerült. A két gyerek is jön párjaikkal együtt Magyarországra és Erdélybe. Csak remélem addig le hül egy kicsit az idő.

bassman

Sajnos nekünk már évek óta nem sikerült egy hetet összehozni, most is én vigyázok a gyerekre, amíg bölcsiszünet van, amikor nekem letellik, az asszony jön szabira, és el is tellt a nyár.

kibi

Új tag
Mi idén Erdélybe megyünk. Már alig várom!!! Erdély szerelmese vagyok.
Izzítom a fényképezőgépemet !!!

Mr.Oizo

Állandó Tag
Kalocsára megyek Wellness-hétvégére ami 5 nap lesz :) Szauna,fitness,masszázs,jakuzzi,svédasztalos reggeli,4 fogásos vacsora,4 csillagos szálloda :)

miku70

Mi már voltunk, Balatonfüreden. A nyár elején kitűzött időpont a leg tökéletesebbre sikerült:kánikúla 40 c-fok volt. Nagyon jól éreztük magunkat!!!
Aki még nem volt annak szorítok, hogy sikerüljön,mert kell egy kis ikapcsolódás ebben a hajtós világban.

hungika

Állandó Tag
Tavaly Görögországban nyaraltunk a barátommal, nagyon jól éreztük magunkat. Viszonylag olcsón jutottunk ki, egy apartmanban szálltunk meg kb. 10 méterre a tengertől. Úgy tudom, hogy szeptember-októberben hónapokban még olcsóbb kijutni.

hjozsef1

Egyenlőre csak Magyarországot járom a barátnőmmel, már amikor ráérünk.
Sok szép hely van kis hazánkban is, nem feltétlenül kell külföldre utazni.
Kerékpárral körbekerültük már a Balatont, voltunk a Duna-kanyarban, Visegrád, Vác, Zebegény, csodás helyek. Mentünk már hátizsákos túrára is Sopronba, Pécsre. Sok szépet tudnék mesélni, de majd azért külföldre is
eljutunk valamikor. kiss

Digit-Nyuszi

Állandó Tag
Nekem a nyaralások az utóbbi időkben abból tevődnek ki, hogy több napos autós találkozókra járok ( a többségét ráadásul én szerveztem, tehát a megjelenésem kötelező volt:) ).

Elevator Boy

Én a munkahelyemen munkával.
Néhányszor volt ,hogy szabi alatt is dolgoztam .
Vagy Hajdúszoboszlón valamelyik velness szállóban .

angyalkám

Állandó Tag

:p:p Mi Drégelypalánkon nyaraltunk 1 hetet, nagyon jól éreztük magunkat nem került sokba, a házinéni fözött ,finomat / 1 hétre a koszt 7.ezer Ft. került. Kemencésháznál voltunk , mindenkinek tudom ajánlani aki szereti a csendet ,a nyugalmat, a feluban mi voltunk az egyedüli turisták /augusztusban/. Köldök pár képet a környékröl és a házbelsöböl ajol laktunk. :p:p

schramjanko

Én is szeretek Balatonra járni. Nyaranta mi a barátaimmal el töltünk mindig pár napot, egy hetet. Az idén nagyon jó meleg volt a víz.

Állandó Tag
Telente pedig, mikor Thaiföldön vagyunk a feleségem családjánál, akkor onnan szoktuk be járni a környező országokat, vagy az ottani tengerpartokat. Minden fele, harmada az itthoni áraknak.

angyalkám

Jó nelked hogy Bankokba lakik a rokonaid, nekem itt laknak Magyarországon, egy rokon lakik Ausztráliába de az sem ir ,igy maradunk itthon a fenekünkön.