Társasjátékok II

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

bmz

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!

A Hand's up (Kezeket fel!) nevű társasjátékot keresem. Korábban valaki feltöltötte, de az oldal már nem található! Megköszönném, ha valaki, akinek sikerült letölteni, ismét feltöltené.
 

duplaeva

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!

A Hand's up (Kezeket fel!) nevű társasjátékot keresem. Korábban valaki feltöltötte, de az oldal már nem található! Megköszönném, ha valaki, akinek sikerült letölteni, ismét feltöltené.

Szia!

A fejlesztőpedagógusok kincsestárában megtalálod: http://canadahun.com/temak/fejlesztőpedagógusok-kincsestára.19686/page-12#post-2567902

Nézd meg, hogy erre-e gondoltál? A letöltő link még él! Nekünk ez a játék megvan. Nagyon tudom ajánlani, nagyon jó!

Üdv!

Duplaeva
 
Utoljára módosítva:

zsnbm

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
Keresem a Continuo nevű játékot. Ha megvan valakinek, kérem a magyar nyelvű szabályával együtt töltse fel. Előre is köszönöm neki!
üdv
zsnbm
 

apwbdum

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!

Keresem a Citadella kiegészítését. (10 bónusz karakterkártyát és 14 bónusz lila kerületkártyát)
Előre is köszönöm!!!
 

zsoka0703

Állandó Tag
Állandó Tag
Tropoprimo

Találtam egy jó kis játékot a logopédia mindenkinek oldalon.Játékleírást ott találtok.A neten találtam meg a képeket,letőltöttem,s most megosztom veletek.4-5 éveseknek ajánlják a térbeli tájékozódás elsajátításához,gyakorlásához.
Jó szórakozást!
Belinkelnéd vagy elküldenéd a játékleírást? Nagyon köszi!
 

barthazor

Állandó Tag
Állandó Tag
Ticket to Ride kártyajáték

A játék célja a legtöbb pont összegyűjtése. Ezt a korábbi játékokhoz hasonlóan menetjegykártyák teljesítésével tudod megtenni. Minél több vasúti kocsit kell kijátszanod a kezedből, majd ezeket pályára kell állítanod. A játék igen egyszerű, pár perc alatt megtanulható.

Nagy köszönet Romantic-nak. Én csak összerendeztem és kiszedtem a felesleges lapokat, mivel az orosz oldalon elég lazán veszik a számolást:)))
 

Csatolások

  • TTR_kártya.txt
    24 bytes · Olvasás: 263

bobebababa

Állandó Tag
Állandó Tag
Papa Maci
  • Ajánlott: fiúknak és lányoknak
  • Anyaga: papír
  • Életkor: 5-12 éves korig
  • Játékosok száma: 2-5
  • Játékidő: 10
  • Doboz mérete: 10 x 2 x 12,5
A kis medvebocs igazi kis csibész, állandóan átöltözik! A feladatkártyák megmutatják, hogy melyik ruhadarabjait cserélte fel. Meg tudod mondani, milyen ruhában lehet most? A játék

12 különböző macikártya van. Minden kártyán más ruhában látható a medvebocs. A játékosok minden fordulóban felfordítanak egy feladatkártyát, például a 8-ast. A felfordított feladatkártya hátoldalán láthatóak azok a ruhadarabok, amelyek színe a medvebocson (itt a 8-ason) helyet cserélnek. A játékosoknak gyorsan ki kell találniuk, hogyan nézhet ki a medvebocs a „ruhák színének kicserélése után és egymást megelőzve ki kell mondaniuk annak a lapnak a számát, amin a medvebocsot olyan színű ruhákban látják.

A játék előkészítése

A macikártyákat megkeverés után ki kell teríteni (kör alakban) az asztalon (minden medvebocs talpacskája a kör közepe felé nézzen). A macikártyák a játék ideje alatt a helyükön maradnak.
A feladatkártyákból összekeverés után egy lefordított paklit kell képezni (számokkal felfelé) a kör közepére.

A játék menete

A legnagyobb mancsú játékos kimondja a legfelső lap számát (például 5), majd megfordítja és visszateszi a paklira azt. A megfordított lapon két ruhadarab látható. Ennek a két ruhadarabnak a színe fog (például az 5-ös) medvebocson helyet cserélni. Ha például a megfordított lapon kabát és csizma színe fog helyet cserélni, a sapka színe változatlan marad.
A játékosok megpróbálják gyorsan megtalálni, hogyan nézhet ki a medvebocs a ruhák színének kicserélése után. Most milyen színű ruhákban álldogál?
Abban a pillanatban, amikor a játékos úgy gondolja, hogy megtalálta azt a macit, hangosan ki kell mondania annak a macinak a számát.
Például: az 5. számú feladatkártyát fordítja meg a játékos, a feladatkártya hátán látható kabát és csizma azt jelenti, hogy a medvebocs kabátjának és csizmájának a színe fog felcserélődni. A helyes válasz: 11.
Miután a játékos bemondott egy számot, a játékosok ellenőrzik a válasz helyességét.
Abban az esetben, ha a játékos válasza helyes volt, jutalmul megkapja a feladatkártyát és magához veheti azt. A játékot a következő játékos folytatja.
Abban az esetben, ha a játékos válasza hibás volt, büntetésül vissza kell adnia 1 feladatkártyát (ha már van a birtokában). A játékot a következő játékos folytatja.
A játék további menete az eddig leírt játékmenetnek megfelelően folytatódik tovább: a soron következő játékos felfordítja a feladatkártyák legfelső lapját, a játékosok megnézik, melyik medvebocs melyik ruhadarabjainak színei cserélődnek fel, a játékosok keresik a helyes választ, egy játékos bemondja a megoldást…
Figyelem! Minden feladatkártyának csak 1 helyes megoldása van! Minden fordulóban új feladatkártyát fordítanak fel a játékosok egymás után az óramutató járásával megegyező irányban.
Az is előfordulhat, hogy két, vagy több játékos is egyszerre mondja meg a helyes megfejtést. Ebben az esetben az érintett játékosok egy plusz döntő fordulót játszanak a kártyáért. A játék további menete az eredeti játékszabályok szerint folytatódik tovább.

A játék vége

A játék akkor ér véget, ha egy játékosnak sikerült 6 feladatkártyát megszereznie.

Játékvariáció haladóknak

Ebben a játékvariációban a játékosok a feladatkártyát nem a paklira fordítják rá, hanem az érintett medvebocs lapjára teszik felfordítva. Így a játékosoknak végig kell gondolniuk, melyik lehet a helyes megoldás.
Például: a pakli legfelső lapja a 4-es. Péter hangosan kimondja, hogy 4. A játékosok alaposan megnézik a 4-es medvebocs képét, és megpróbálják megjegyezni ruháinak színét. Miután mindenki megpróbálta megjegyezni a 4-es medvebocs képét, Péter felveszi a feladatkártyát, majd felfordítva ráhelyezi a 4-es lapra. a feladatkártya hátlapján sapka és kabát látható. Ez azt jelenti, hogy a 4-es maci kabátjának és sapkájának a színe felcserélődik. A csizma színe változatlan marad. A játékosok megpróbálják megtalálni, milyen ruhában lehet most a medvebocs. Manci hangosan kimondja a 6-os számot és ezzel megnyeri a feladatkártyát.
A játék további menete az alapjáték szabályai szerint folytatódik tovább.

Játék csak profiknak

A profiknak szóló szabállyal az eddig leírt játékvariációkat lehet kibővíteni, megemelve ezzel a játék nehézségi szintjét.
Ebben a játékvariációban csak egy rész tér el az alapjáték szabályaitól. A feladatkártyákból megkeverés után egy felfordított paklit képeznek a játékosok (ruhadarabokkal felfelé). Így a játékosok csak azt látják, melyik két ruhadarab színe cserélődik fel, és csak azután, miután felfordítják a lapot tudják meg, melyik medvebocs ruháiról van szó.

A játék tartalma: 12 macikártya, 30 feladatkártya, játékleírás

Én ezt a színezőt nyomtattam ki hozzá macikártyának,úgy hogy egy lapon 9 db kártya legyen!
a színezés a következő képen történt:
1.sál:piros pulcsi:sárga nadrág:zöld
2..sál:piros pulcsi:piros nadrág:zöld
3.sál:sárga pulcsi:zöld nadrág:piros
4.sál:sárga pulcsi:piros nadrág:piros
5.sál:zöld pulcsi:piros nadrág:sárga
6.sál:piros pulcsi:sárga nadrág:piros
7.sál:sárga pulcsi:piros nadrág:zöld
8.sál:piros pulcsi:piros nadrág:sárga
9.sál:piros pulcsi:zöld nadrág:sárga
10.sál:zöld pulcsi:piros nadrág:piros
11.sál:zöld pulcsi:sárga nadrág:piros
12..sál:piros pulcsi:zöld nadrág:piros

Felad kártya:
10 db -on cserél helyet a sál a pulcsival.Ezek hátulján a számok:1,3,4,5,6,7,9,10,11,12
10 db-on cserél helyet a pulcsi a nadrággal.Ezek hátulján a számok:1,2,3,5,6,7,8,9,11,12
10 db-on cserél helyet a sál a nadrággal.Ezek hátulján a számok:1,2,3,4,5,7,8,9,10,11

Mindegyikből csak 3 db-ot szkenneltem be,de egy lapra,így ezt 4 szer kell kinyomtatni.
Jó szórakozást!
 

Csatolások

  • 1268230654_68.jpg
    1268230654_68.jpg
    90.5 KB · Olvasás: 216
  • 1268230664_04.jpg
    1268230664_04.jpg
    93.7 KB · Olvasás: 211
  • IMG.pdf
    559.7 KB · Olvasás: 187
Utoljára módosítva:

bobebababa

Állandó Tag
Állandó Tag
Belinkelnéd vagy elküldenéd a játékleírást? Nagyon köszi!
Mi úgy használjuk,hogy a gyerek megkapja mondjuk a nagy traktoros képet, az egyik kis traktoros képet amelyiken vannak állatok és ember,és neki ki kell választania,hogy ki szerepel a képen és hogy hol helyezkedik el,vagyis mindenkit ugyan oda kell raknia mint a mintaképen,majd ha készen van akkor elmeséljük,hogy mondjuk a béka a traktorban van,a kacsa a traktoron ül.Remélem érthető,de itt egy videó az említett oldalról:
 

p100

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
Nagyon keresem a Honfoglaló nevű társasjáték eredeti verziójának nyomtatható változatát. Tudna valaki segíyteni ebben?
 

bobebababa

Állandó Tag
Állandó Tag
Belinkelnéd vagy elküldenéd a játékleírást? Nagyon köszi!
A Topoprimo játékot a leggyakrabban a következőképpen használom: A gyermek kiválaszt egy nagy táblát a négy alaplap közül.

1. lépés: vizuális figyelem – emlékezet és manipuláció

Húz a táblához egy hozzá való feladatkártyát, és ennek mintája alapján a mágneses figurákkal kitölti az adatlapot. Ez után letakarom a feladatkártyát, és elveszem a mágnesfigurákat, majd összekeverve visszaadom. Arra kérem a gyermeket, hogy újból rakja ki, pont úgy, ahogy azt az előbb megtette (tesszük mindezt azért, hogy leellenőrizzük, hogy emlékezik-e a megfelelő téri pozíciókra, és azért is, hogy rászokjon, hogy minden, amit csinál, arra fontos emlékezni). A minta reprodukciója a vizuális emlékezet trenírozása a vizuo-spaciális helyzetekre fókuszálva, az emlékezetből kirakása pedig egy tanulásmódszertani stratégia – rátanít, hogy egyből dolgozzunk maximális figyelemkoncentrációval, hatékonyan, azt rögtön idézzük fel és ellenőrizzük is le.

2. lépés: verbális szint – szókincs-aktivizálás, beszédértés

A helyviszonyokat kifejező névutók begyakoroltatása a Hol? Honnan? Hová?kérdések segítségével.

Például:

Hová tetted a mókust? – A bokor elé.

Hol van a mókus? – A bokor előtt.

Add ide a kezembe a mókust! Honnan vetted el a mókust? – A bokor elől.
 

bobebababa

Állandó Tag
Állandó Tag
Kirándulás a tanyán neten találtam!
A játékhoz szükséges eszközök:

Játéktábla


Feladatkártyák (nyomtatás után szét kell vágni)



feladatkartya.jpg




Bábuk (minden játékosnak 1 db)

Dobókocka



Játékszabály:

A bábukat sorakoztassák fel a START feliratú mezőre. A játékot a legfiatalabb játékos kezdje: dobjon a kockával, s lépjen annyit előre, ahányat mutat a kocka. Attól függően, hogy milyen mezőre lépett, teljesítenie kell a feladatot:

lohere.jpg




Húzz a feladatkártyák közül, és oldd meg! Jó megoldás esetén újra dobhatsz. Ha rossz a megoldás, nem dobhatsz újra, add át a dobókockát a soron következő játékosnak.




Ha valamilyen állatot látsz a mezőn, el kell sorolnod, hogy hogyan nevezzük a hímjét,

nőstényét, kicsinyét.Ahányat felsorolsz, annyit léphetsz előre. Ha nem tudsz egyet sem,akkor nem léphetsz, át kell adnod a dobókockát a társadnak.

Állatok:

lúd: gúnár, tojó, liba

szamár: csődör, kanca, csacsi

ló: csődör/mén, kanca, csikó

kecske: bak, anya, gida (hím ivarérésig), gödölye (nőstény ivarérésig)

galamb: tojó, hím, fióka

sertés: koca, kan, malac

házityúk: kakas/ kappan (ivartalanított), tojó / kotlós (a tojásokon ülő

tojó)csibe (pici), jérce vagy csirke (növendék)

juh: kos / ürü (ivartalanított), anyajuh, bárány

nyúl: bak, anya, nyuszi

macska: kandúr, macska, cica

szarvasmarha: bika, tehén, borjú (hím kicsiny) / üsző (nőstény kicsiny)


mocsaras_terulet.jpg






Figyelmetlen voltál, mocsaras területre tévedtél, ezért a következő körben kimaradsz a dobásból.







A feladat teljesítése után a következő játékosnak kell dobnia és lépnie, majd megoldania a feladványt. Így kell felváltva dobni és lépegetni a játékmezőn. Az a nyertes, aki legelőször ér a cél feliratú mezőre.
 
Utoljára módosítva:

bobebababa

Állandó Tag
Állandó Tag
szintén a netről:
K-G? SZ-ZS?


Az egymáshoz nagyon hasonló hangzású betűk (pl. k-g) megkülönböztetése szinte minden gyermek számára kihívást jelentenek. Igaz, nem azonos mértékben. Van, aki könnyebben boldogul velük, van, aki nehezebben.

A képre kattintva letölthető egy feladatlap, ami ezek gyakorlását segíti. De nem csak a helyesírás fejlődik, hanem a szókincs is gyarapszik a néhol vicces, szórakoztató mondatok megfejtése által.
 
Utoljára módosítva:
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére