Nyaralás, utazás - a világ legcsodálatosabb helyei

Marcsi mamus

Állandó Tag
Elég sok helyen jártam a világban, de olyan jó érzés volt haza érni.
Igaz a mondás. Mindenhol jó, de legjobb otthon.

Kisbogar79

Görögország

Sziasztok!

A hozzászólásokat olvasgatva látom, hogy sok ország és táj rajongója jött itt össze. Én Görögországra szavazok!!!! ;) Egy pár éve kezdődött nálunk a rajongás és azóta is kitart! Az idei úticél Kréta, magánszervezésben. Így reméljük, hogy eljutunk olyan gyönyörű helyekre is, mint pl. a nyugati parton Falassarna és Elafonissi, illetve (én észak-nyugatra tenném) a Balos lagúnához. Keleten pedig többek között Xerocambos és Vai fogott meg, sajnos még saját képeink nincsenek, de ha van kedvetek googlizzátok meg, gyönyörű szép tájak, csodás tengerparttal. Szerintem az a jó Görögországban, hogy amellett, hogy természeti szépségek sokaságával találkozol, szinte mindenhol van bőven történelmi vonatkozású látnivaló, amelyet a görög vendégszeretet és a finom ételek ötvöznek. Mi minden nyaralásunkon istenien éreztük magunkat és csak pozitív élményekkel gyarapodtunk!:D Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!!

Kisbogar79

görög fórum

Sziasztok!

Nem tudom mennyire van kedvetek görögországi témákhoz, de szeretnék ajánlani egy másik fórumot (remélem szabad, nem olvastam el A-tól Z-ig a szabályzatot:-(, de úgy gondoltam, ha nem írom ki a teljes linket, úgy lehet), ez a hellasz.hu. Nagyon sok hasznos infó és tanács található itt a görög szigetektől kezdve a szárazföldig.

sarti2003

Új tag
Kisbogár79 !

Megerősitem az irásodat.
Mindkét emlitett helyen jártam. Xerocamboson és Falassarnán.
Aki pihenésre, nyugalomra vágyik, annak ajánlom én is.
A Falassarnai strand ráadásul az egyik legszebb Görögországban.
A Balosi lagunák 20 km. Mi kocsival mentünk, mit mondjak, külön élmény volt, de sok látnivaló van a szigeten és bejárható..
Lehet hogy idén szeptemberben megint ott leszünk, legalább is jó lenne !

Gandika73

Állandó Tag
Sajnos nem láttam még mindent, de Velence mindenképp nagyon szép és Erdély nálam ez a csodák csodája, itthon meg a Balaton

Gabi1980

Új tag
Sziasztok,

Mi Férjemmel Horvátországban, Losinj szigeten, Mali Losinj városban élünk. Szerelem volt első látásra ez a csodás városka, ami ezüstérmes lett tavaly, Európa legszebb városai közül. :) Még újak vagyunk a fórumon, nem tudom hogy tudok képet feltölteni, legközelebb talán az is sikerül.

Sch.E.

Állandó Silver Tag
Párizs

Piramisjáték Párizsban Herzogéktól

Amit figyelmetekbe ajánlok még csak elképzelés, de nagyon látványos, újszerű.

Piramis alakú felhőkarcolót tervez a svájci Herzog & de Meuron építésziroda Párizsba. A pekingi Madárfészek-stadion alkotóinak meghökkentő, ötven emelet magas épülete az első toronyház lehet Párizsban harminc év óta. Míg a La Défense-negyedbe sorra láttak napvilágot a látványosabbnál látványosabb felhőkarcoló-tervek az elmúlt években, addig Párizs belső kerületeiben a Tour Montparnasse felépítése óta nem lehet 37 méternél magasabb épületet emelni. A korlátozást feloldó polgármester után máris „Delanoë-torony” névre keresztelt épület a Porte de Versailles környékén, azaz Párizs délnyugati részén kapna helyet.

Csatolások

• párizs.jpg
    65.3 KB · Olvasás: 1
    1898-ban Párizs.jpg
    9.3 KB · Olvasás: 2

Fritschi

Állandó Tag
Nagyon szeretünk utazni a férjemmel. Mi a kulturális körutazásokat szeretjük.Sok fele jártunk már a világban.Budapesten élünk.Magyarországon is vannak gyönyörű tájak.Idén Törökország a cél.

Shaw61

Comoi tó

Sziasztok!

Ha valaki járt közületek már a Comoi tónál, legyen szíves leírni ottani tapasztalatait!
Nyáron eltöltök ott négy napot, Menaggió-ban. Mit érdemes megnéznem szerintetek ?
Hogy jutok be Milánóba?

szabandi10

Állandó Tag

A törökök szeretik a magyarokat, szép tájakat láthatsz, a helyi ételeket kóstoljátok meg. Csak ajánlani tudom Törökországot, hihetetlen szép hely!

Én idén nyáron Brazíliába igyekszem barátaim meghívására. Már nagyon várom, hogy milyen lesz. A brazil kultúra, zene, mentalitás, és nyelv kedvelője vagyok, így biztosan sok feledhetetlen pillanatot szerzek majd a szamba és az esőerdők országában. Remélem ez egy jó alkalom lesz arra is, hogy előkészítsem az ottani letelepedésem.

Grenoble-ról és Annecy-ről mesélnék nektek egy kicsit, ami két francia város a svájci határ közelében. Ott tanultam 1 évig, és nagyon megszerettem ezeket a városokat. Gyönyörűek az Alpok havas hegycsúcsai már október közepétől jól kivehetőek. A városokban nagy az élet, remek kávézók, éttermek, jó koncertek várnak mindenkit, aki ara jár. Könnyű feljutni a sípályákhoz is a közvetlen menetrend szerinti buszokkal. Vannak jó mozik, színházak, múzeumok is, illetve katedrálisok, és egyéb történelmi épületek. Grenoble-ban a kedvenc helyem a Bastille volt, ahova egy meseszép parkon át felvonóval lehetett feljutni. Annecy-ben pedig az Annecy-i tó kihagyhatatlan, ha valaki romantikus hangulatra vágyik. A part menti mólóknál jobbnál jobb éttermek várják a betévedőt, ezek leginkább halász tavernák.

Magyarországon a kedvenc helyem a Szarvaskúti wellness-hotel, ha valaki szereti a kényeztetést, a jól megszervezett kiránduló helyeket, a tolongástól és várakozástól mentes wellness részlegeket, ahol még teát vagy kávét is ihatunk. A recepciósok segítőkészek, a kemencés étterem pedig maga a mennyország. Aki teheti utazzon el oda a tavasz folyamán, mert biztosan nem fogja megbánni. :)

Azt szeretném megkérdezni, hogy járt-e már valaki Bolognában, Olaszországban. Oda készülök fél éves tanulmányi programra, és nem tudom, hogy mit is várhatok a helytől. Előre is köszönöm a válaszaitokat! Olaszországban már jártam több helyen is, de a kedvencem az olasz tóvidék, Észak-Olaszországban, a svájci határ mentén. Ezen kívül Milanot is szeretem nyüzsgő nagyvárosi hangulata miatt, és a rengeteg látnivalója is mindig újat kínál.