JÁTÉK "ZOO" 2.6+
A játék 12 nagy "Zoo" kártyát tartalmaz, sok képpel, és 40 kis kártyát, amelyek mindegyikével külön-külön. Számos lehetőség kínálkozik a játék kártyáival való játékra, ezek közül néhány:
1. Játék a memória fejlesztésére (4 éves kortól). Minden játékosnak 5 kis, képpel lefelé fordított játékkártyát osztanak ki. A játékosok, nem nézve a kártyáikat, néhány másodpercig megfordítanak egy nagy állatkert-kártyát, és megpróbálnak emlékezni a rajta ábrázolt összes állatra. Aztán kinyitják kártyáikat, és emlékeznek, milyen állatokat láttak az állatkertben. A helyes választás esetén az állattal ellátott kártyát a játékos megnyerte. Helytelen választás esetén a játékos feladja az egyik megnyert kártyát - az ilyen kártyákat eldobottnak tekintik. Ezután a játékosok ismét megfordítják a még meg nem játszott kártyákat állatokkal, kivéve a szükséges számú kártyát az általános pakliból (összesen 5 lap), és feltárnak egy új nagy kártyát "Zoo". A játék addig folytatható, amíg az összes nagy kártya ki nem nyílik. A játékos nyer
2. Játék a figyelem, a reakció sebességének fejlesztésére (4+). Először minden játékosnak 5 kis játékkártyát osztanak ki. Megnyílik egy nagy "Zoo" térkép. És minden játékos megpróbálja megtalálni ugyanazokat a képeket, mint a nagy térképen, a lehető leggyorsabban az 5 lapja között. Ha a képek megegyeznek, a kártyát a játékos elnyerte és eldobja. Hiba esetén a játékos kihúz egy újabb kártyát a pakliból. Az a játékos nyer, aki a leggyorsabban megszabadulhat a kártyáitól.
3. A legkisebb játékosok (3+) szabályainak megértése. Nyisson meg egy nagy állatkert-kártyát, mellé tegyen egy összekevert kis kártyacsomagot arccal lefelé, és húzzon egymás után egy kártyát. Ha a kis kártyán lévő kép a nagyon van, akkor a kártya a játékos gyűjteményében marad, és megnyertnek tekinthető. A legtöbb kártyát nyerő játékos nyer.
4. Memória játék egy játékos számára. Hagyja, hogy a gyermek 20 másodpercig gondosan nézzen meg egy nagy állatkert-kártyát, majd fordítsa meg a kártyát, és tegyen több (3-5) előre kiválasztott kis kártyát a gyermek elé, ahol a képek kivételével az összes a képen lesz. Állatkert. Kérje meg a gyermeket, hogy nevezzen meg egy extra kártyát, kérdezze meg, hogy ezek közül melyik állat nem volt az "Állatkertben"?
5. Memóriajáték több játékos számára. Minden játékos kap egy nagy állatkert kártyát 30 másodpercig. A játékosok alaposan tanulmányozzák a kártyáikat, majd megfordítják és elkezdik választani a kis kártyák szétszóródása közül azokat, amelyek a képükön voltak. Az nyer, aki több képet helyesen választ ki.
6. Alternatív megoldásként játszhatja ezt a játékot, mint a Lotto. Csak tegye az egyik nagy kártyát és több előre kiválasztott kis kártyát a baba elé, és kérje meg őket, hogy találják meg a hozzá illő képeket.
7. Vagy egyszerűen használhatja a kis kártyákat különféle osztályozási feladatokhoz, csak madarakat, vagy csak fákat, vagy állatokat választhat, amelyek erdőinkben élnek, valamint trópusi, szavanna és sarki állatokat; rovarok, emlősök vagy kétéltűek. Ebben az esetben a játék kognitív ösztönzővé válhat a gyerek számára, hogy megismerkedjen a különféle állatok élőhelyével és szokásaival, amikor a gyerekének érdekes lesz tudni, hogy hol él, mit eszik és hogyan néz ki. Ideje tehát megszereznie az enciklopédiát, várva a megfelelő alkalmat!