TÁRSASJÁTÉKOK III.

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

evacsohi

Állandó Tag
Állandó Tag
Pippo szabály

A kerettörténet szerint Pippo egy állattartó gazda, akinek a csintalan állatai közül egy-egy mindig elkószál. A játékosoknak segítenie kell Pippót, hogy megtalálja az elcsatangolt állatot. A játék 25 állatos kártyát tartalmaz, ezeken 5 állat látható 5 féle színben. A feladatkártyákból is 25 van, mindegyikhez egy-egy megfelelő állatos kártya tartozik. Ezeken a kártyákon 4 állat látható 4 színben, azt a lapot kell megtalálni, amelyik szín és amelyik állat hiányzik a csoportból.

Azokat a kártyákat, amin az állatok egyedül találhatóak, jól láthatóan rendezzük el az asztalon. Az állatcsoportokat tartalmazó feladatkártyákat csomóban lefordítva helyezzük el. Ebből húz a legfiatalabb játékos. Mindenki számára láthatóvá teszi a kártyát, és a továbbiakban mindenki egyszerre játszik, vagyis próbálja megtalálni az elcsatangolt állatot (a húzott képről hiányzó színű és típusú állatot). Mihelyst valaki megtalálta az állatot, ráteszi a kezét, és azt mondja: „Megtaláltam a sárga lovat!”. Amennyiben valóban ez hiányzott a kártyáról, akkor a játékos elteszi a feladatkártyát a hozzá tartozó állattal együtt. A jó megoldáshoz az állat nevét és színét egyaránt meg kell nevezni. A parti akkor fejeződik be, amikor a feladatkártyák elfogytak, és aki a legtöbb kártyát összegyűjtötte, az nyeri meg a játékot.

A játékot 2-8 fő (4-8 éves) gyermek játszhatja, a játék időtartama kb. 15 perc.

Ezt találtam. Nekem is megvan, de a munkahelyemen, így nem tudom megnézni az eredeti szabályt, de mi nem szoktuk kiszedni a megtalált állatot, így nem lesz a játék vége felé túl könnyű rátalálni a hiányzóra.
 

yvycsajszi

Állandó Tag
Állandó Tag
Ezt most találtam. Az ismert videomegosztón van egy játékszabály-magyarázat, ezért nem fordítottam magyarra.
Klatsch-Memo

Többféle hátlappal.
Röviden: Az összekevert és képpel lefele fordított kártyákat sorban fordítjuk fel. Amely kártyát már felfordítottunk, az úgy is marad. Ha egyforma kártyát fordítunk, az viszi a párt, aki leggyorsabban tapsol. A nyertes, akinél a legtöbb pár van a játék végén.
csm_Klatsch-Memo_Spielkarton_Vorderseite_36e3db2fff.jpg
Köszönet az eredeti feltöltőnek!
 

Csatolások

  • Klatsch-memo.rar
    10.7 MB · Olvasás: 314

gne2

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!

Karácsonyra kapták a lányaim a "Kinder Labirinth 3D" társast. A társas ravensburger és sajnos nincs hozzá semmilyen szabályzat, se magyar, se német. Tudna valaki segíteni ? Esetleg akinek megvan beküldené vagy ha nem tudja, beírná ide?

Előre is nagyon köszönöm. Hiába van ez a társas ha nem tudunk vele játszani.:(
A neten találtam, német leírás. Remélem, hogy tudjátok használni. :)
 

Csatolások

  • Kinder_Labyrinth.pdf
    454.3 KB · Olvasás: 186

pbrigi

Állandó Tag
Állandó Tag
Atlantis nincs meg valakinek?

Ígértem a chocolate fix-et, de annyira el vagyok havazva munkaügyileg, hogy egyszerűen nincs időm a munkahelyemen szkennelni, itthon meg szét van szerelve a rendszer... :( De remélem a jövő héten már kicsit szabadabb leszek.
 

almakorteszilva

Állandó Tag
Állandó Tag

4xmami

Állandó Tag
Állandó Tag
Atlantis nincs meg valakinek?

Ígértem a chocolate fix-et, de annyira el vagyok havazva munkaügyileg, hogy egyszerűen nincs időm a munkahelyemen szkennelni, itthon meg szét van szerelve a rendszer... :( De remélem a jövő héten már kicsit szabadabb leszek.
Atlantis
n_atlantis_115_1.jpg



Atlantisz süllyed. Téged is magával ragad?

Atlantisz története nem hiszem, hogy újdonságként hathat. Rengeteg feldolgozást megélt a téma és még biztos lesz, aki lát benne fantáziát. Ám most társasjátékként is belepillanthatsz az elsüllyedt város életébe, legalábbis egy-két játszma erejéig.
A híres város legendájának legsötétebb óráiban csatlakozol be, amikor is az istenek már lesújtottak az atlantisziakra és a település éppen a víz alá merül.
Ekkor kapod meg a lehetőséget, hogy megments a lehető legtöbb embert és sok relikviát, kincset, hogy legyen ami emlékeztet majd a civilizációra.

Szaladj és közben hozd magaddal amit csak tudsz!

A játék folyamán a három figurádat kell kimentened Atlantisz városából, miközben az a tenger fenekének rabjává válik.
Ebben kártyák lesznek a segítségedre, amik kijátszásával előre tudod mozgatni valamelyik embered, aki eközben felkap egy kincset is, mégpedig azt amelyik a lépés után közvetlen mögötte van.
Eddig elég egyszerűnek hangzik, nem? Ám vannak bökkenők.

A vizet semmi sem állíthatja meg!


Ahogy ürül a város kincseskamrája, úgy telik meg vízzel a kivezető út előttetek és bizony ezeken átúszni nem éppen a legkönnyebb mulatság.
Sőt, közben elveszítesz több tárgyat is az áthaladásért cserébe, hiszen úszva nehezen cipel bárki is nehéz kódexeket, vagy éppen arannyal teli zsákot. Így okosan kell meggondolni minden egyes lépést, miközben azon sem árt gondolkodni, hogy a többieket miképpen tudod jobban akadályozni.

Kiknek ajánljuk?

Az Atlantisz kellően gondolkodós és töprengős, mégis még azon a határon belül van, amibe szerintem egy családi játék belefér. Az újrajátszhatóságról a mindig váltakozó kivezető utak, illetve az éppen felhúzott kártyák ugyanúgy növelnek, mint az ellenfelek lépései.
Ha egy kellemes órát szeretnél eltölteni egy hangulatos játékkal, akkor megtaláltad a jó választást.


Ismét az orosz kollégák ajándéka.:)Nyelvfüggetlen,magyar szabállyal.Pbrigi,remélem ezt kerested.(A "nyomtatható" nevű mappában van összerendezve,a többi csak a scan)
https://mega.co.nz/#F!axlXDKba!ANqn1HYkhDDC3DoUDmnGvA
 

4xmami

Állandó Tag
Állandó Tag
Dragonheart
pic666082_md.jpg

Az őssárkányra, a birodalom védelmezőjére varázsálmot bocsátott
egy gonosz mágus, tűzlehelletét elzárva egy ékkőbe, amelynek neve
Sárkányszív. Az őssárkány eltűnése miatt a trollok és a sárkányok
szabadon portyáznak a birodalomban, a vitéz lovagok és az ügyes
vadászok alig tudják felvenni velük a küzdelmet.
Az őssárkány tanítványaként a te feladatot kiszabadítani és felébreszteni
őt - illetve a gonosz mágus követőjeként el kell érned,
hogy az őssárkány álma örökké tartson. Képes vagy rá?
A játék célja
Ez egy kétszemélyes játék. Az egyik játékos az őssárkány tanítványaként
a mesterére bocsátott varázslatot igyekszik megtörni,
míg a másik játékos a gonosz mágus követőjeként az őssárkány
kiszabadítását igyekszik megakadályozni. E célból a játékosok
felváltva kártyákat raknak le a játéktábla különböző részeire,
az ottani paklikba. Minden kártya egy-négy pontot ér, és a
játékot az a játékos nyeri meg, aki több pontot szerez.
Nyelvfüggetlen,magyar szabállyal.Almakorteszilva,ezt kerested?



https://mega.co.nz/#F!L9t1hAAK!0v5xmgLCMz5I9d3F98lCGQ
 

Ágasfa

Állandó Tag
Állandó Tag
Pippo szabály

A kerettörténet szerint Pippo egy állattartó gazda, akinek a csintalan állatai közül egy-egy mindig elkószál. A játékosoknak segítenie kell Pippót, hogy megtalálja az elcsatangolt állatot. A játék 25 állatos kártyát tartalmaz, ezeken 5 állat látható 5 féle színben. A feladatkártyákból is 25 van, mindegyikhez egy-egy megfelelő állatos kártya tartozik. Ezeken a kártyákon 4 állat látható 4 színben, azt a lapot kell megtalálni, amelyik szín és amelyik állat hiányzik a csoportból.

Azokat a kártyákat, amin az állatok egyedül találhatóak, jól láthatóan rendezzük el az asztalon. Az állatcsoportokat tartalmazó feladatkártyákat csomóban lefordítva helyezzük el. Ebből húz a legfiatalabb játékos. Mindenki számára láthatóvá teszi a kártyát, és a továbbiakban mindenki egyszerre játszik, vagyis próbálja megtalálni az elcsatangolt állatot (a húzott képről hiányzó színű és típusú állatot). Mihelyst valaki megtalálta az állatot, ráteszi a kezét, és azt mondja: „Megtaláltam a sárga lovat!”. Amennyiben valóban ez hiányzott a kártyáról, akkor a játékos elteszi a feladatkártyát a hozzá tartozó állattal együtt. A jó megoldáshoz az állat nevét és színét egyaránt meg kell nevezni. A parti akkor fejeződik be, amikor a feladatkártyák elfogytak, és aki a legtöbb kártyát összegyűjtötte, az nyeri meg a játékot.

A játékot 2-8 fő (4-8 éves) gyermek játszhatja, a játék időtartama kb. 15 perc.

Ezt találtam. Nekem is megvan, de a munkahelyemen, így nem tudom megnézni az eredeti szabályt, de mi nem szoktuk kiszedni a megtalált állatot, így nem lesz a játék vége felé túl könnyű rátalálni a hiányzóra.
Én is nagyon kedvelem ezt a játékot! Egyénileg - nem versenyre - is szoktuk játszani, mert remek figyelemfejlesztésre, feladattartásra, rövidtávú emlékezet fejlesztésére, színek gyakorlására.
 

almakorteszilva

Állandó Tag
Állandó Tag
Dragonheart
pic666082_md.jpg

Az őssárkányra, a birodalom védelmezőjére varázsálmot bocsátott
egy gonosz mágus, tűzlehelletét elzárva egy ékkőbe, amelynek neve
Sárkányszív. Az őssárkány eltűnése miatt a trollok és a sárkányok
szabadon portyáznak a birodalomban, a vitéz lovagok és az ügyes
vadászok alig tudják felvenni velük a küzdelmet.
Az őssárkány tanítványaként a te feladatot kiszabadítani és felébreszteni
őt - illetve a gonosz mágus követőjeként el kell érned,
hogy az őssárkány álma örökké tartson. Képes vagy rá?
A játék célja
Ez egy kétszemélyes játék. Az egyik játékos az őssárkány tanítványaként
a mesterére bocsátott varázslatot igyekszik megtörni,
míg a másik játékos a gonosz mágus követőjeként az őssárkány
kiszabadítását igyekszik megakadályozni. E célból a játékosok
felváltva kártyákat raknak le a játéktábla különböző részeire,
az ottani paklikba. Minden kártya egy-négy pontot ér, és a
játékot az a játékos nyeri meg, aki több pontot szerez.
Nyelvfüggetlen,magyar szabállyal.Almakorteszilva,ezt kerested?



https://mega.co.nz/#F!L9t1hAAK!0v5xmgLCMz5I9d3F98lCGQ

Igen ! Szuper vagy ! Köszönöm !
 

zsuzsi77

Állandó Tag
Állandó Tag
Orchard-Ügyes kis kertész
(Kérésre)
Játékszabály: Mindenki választ egy virágcserepet magának. (A virágok és levelek hátulja a színes pöttyök.) A virágokat és a leveleket lefelé fordítva kirakjuk az asztalra. Színdobókockával dobunk, amilyen színt dobtál olyan kártyát vehetsz el és teheted a virágcserepedre. Ha virágot húztál, akkor már nem növesztheted a virágodat tovább, számodra véget ért a játék. Az nyer akinek a legtöbb levele lesz a virágján.
A komposztálót arra való, hogy oda kell dobni a leveleket, virágokat miután a virágod növesztését befejezted és már nem tudod felhasználni, de még dobnod és húznod is kell.
Zsuzsi
 

Csatolások

  • t3_2078_eh2ectkc.jpg
    t3_2078_eh2ectkc.jpg
    36.1 KB · Olvasás: 459
  • Document_0.JPG
    Document_0.JPG
    325.5 KB · Olvasás: 469
  • Document_1.JPG
    Document_1.JPG
    222 KB · Olvasás: 446
  • Document_2.JPG
    Document_2.JPG
    336.1 KB · Olvasás: 446
  • Document_3.JPG
    Document_3.JPG
    200.7 KB · Olvasás: 428
  • Document_4.JPG
    Document_4.JPG
    341.8 KB · Olvasás: 437
  • Document_5.JPG
    Document_5.JPG
    232.3 KB · Olvasás: 431
  • Document_6.JPG
    Document_6.JPG
    333.3 KB · Olvasás: 442
  • Document_7.JPG
    Document_7.JPG
    236 KB · Olvasás: 423
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére