Tudnak-e a malacok repülni?
Ez egy nagyon jó kis játék, az állatok tulajdonságait lehet könnyedén megtanulni, megjegyezni.
Szükséges hozzá 4 színben 4-4 zseton
1-1 bábu
1.Az első a versenypálya, ezen lépkednek a bábuk.
2. Állatok (ezeket a képeket amúgy még nagyon sok más játékra is használni lehet
3. Tulajdonságok
4. Az ellenőrzéshez szánt lap: mind a 42 állat összes tulajdonsága ott van, amit meg lehetett jelölni.
A játék menete:
A versenypályát összeillesztjük, köré egyesével, felfordítva elhelyezzük a tulajdonság kártyákat.
EZután pár kupacban elhelyezzük lefelé fordítva az állatokat.
A játékosok a pálya elején felsorakoznak, náluk van a négy zseton.
Az első játékos felüt egy állatot, s rögtön az egyik zsetonjával meg is jelöl egy az adott állatra jellemző tulajdonságot úgy, hogy a saját színű zsetonját ráteszi a tulajd. kártyára. Ezután jön a köv. játékos, aki ugyanúgy megjelöl egy másik tulajdonságot a korábban felfordított állatról. Addig megy felváltva ez a kör, amíg a zseton elfogy, vagy amíg tudnak rakni.
Ha a kör lejárt, az egyik játékos (vagy a vezető) felolvassa az ellenőrző lapról az adott állatra jellemző tulajdonságokat. Aki jó helyre tettm az egyet előrelép és a zsetonját újra magához veszi.
Aki rosszat jelölt meg, egyet hátralép és a zsetonját ő is magához veszi.
Az nyer aki hamarabb megy végig a pályán. Szerintem nagyon egyszerű, de annál mókásabb játék.
Ez egy nagyon jó kis játék, az állatok tulajdonságait lehet könnyedén megtanulni, megjegyezni.
Szükséges hozzá 4 színben 4-4 zseton
1-1 bábu
1.Az első a versenypálya, ezen lépkednek a bábuk.
2. Állatok (ezeket a képeket amúgy még nagyon sok más játékra is használni lehet
3. Tulajdonságok
4. Az ellenőrzéshez szánt lap: mind a 42 állat összes tulajdonsága ott van, amit meg lehetett jelölni.
A játék menete:
A versenypályát összeillesztjük, köré egyesével, felfordítva elhelyezzük a tulajdonság kártyákat.
EZután pár kupacban elhelyezzük lefelé fordítva az állatokat.
A játékosok a pálya elején felsorakoznak, náluk van a négy zseton.
Az első játékos felüt egy állatot, s rögtön az egyik zsetonjával meg is jelöl egy az adott állatra jellemző tulajdonságot úgy, hogy a saját színű zsetonját ráteszi a tulajd. kártyára. Ezután jön a köv. játékos, aki ugyanúgy megjelöl egy másik tulajdonságot a korábban felfordított állatról. Addig megy felváltva ez a kör, amíg a zseton elfogy, vagy amíg tudnak rakni.
Ha a kör lejárt, az egyik játékos (vagy a vezető) felolvassa az ellenőrző lapról az adott állatra jellemző tulajdonságokat. Aki jó helyre tettm az egyet előrelép és a zsetonját újra magához veszi.
Aki rosszat jelölt meg, egyet hátralép és a zsetonját ő is magához veszi.
Az nyer aki hamarabb megy végig a pályán. Szerintem nagyon egyszerű, de annál mókásabb játék.