TÁRSASJÁTÉKOK III.

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

fujudit

Állandó Tag
Állandó Tag
A
Sziasztok!
Sikerült beszkennelnem a Cluedot: 3 "játéktábla" van hozzá, nyitható ablakokkal, ebből csak mintát szkenneltem, mert talán praktikusabb oszlopokba rendezve,látható formában nyomtatni,laminálni és fehértáblás filccel használni, bár játékszabályt még nem sikerült kitalálnom hozzá.
nagyítószerű egy műanyag tok, amibe be lehet helyezni gondolom a "tettest"
 

4xmami

Állandó Tag
Állandó Tag
Nézzétek mit találtam:
http://www.tonerkereso.hu/product_info.php?products_id=2332
Nem olcsó,de gondolom egy kis méretű úti társashoz elég egy lap,és úgy már nem olyan sok.
Főleg,ha meg van oldva a fémlap amire tapadhat.:rolleyes:

Mágnespapír A4 5db-os csomag 2.590Ft 2.380Ft (kedv.: -210 Ft)

pixel_trans.gif


magnetpapertermekA45sh.jpg

Nagyítás


Mágnespapír fotó minőségű
Mérete: A4
A csomag tartalma: 5db A4 lap


Mi is az a fotó minőségű mágnespapír?
Egyszerűen fogalmazva: tintasugaras nyomtatókban használható fotópapír és mágnes keresztezése - vagyis egy olyan különleges fotó minőségű papír amely mágneses hátoldallal rendelkezik.

Mire használható? Bármilyen egyedi kreatív ötlet megvalósítására amelynek csak az Ön képzelete szab határt. A számtalan lehetőség közül néhány:

  • hűtőmágnes
  • névjegykártya
  • meghívó (ha megfelelő helyre teszi a meghívott fél, akkor nem fog Önről elfeledkezni...)
  • képkeret (az egyedi képkerettel fényképeit bármilyen fémfelületre felrakhatja)
  • mágneses fotók
  • puzzle készítéséhez
  • prezentációkhoz
  • telefonszámok
  • cimkék, egyedi üzenetek
  • naptár, amelyet egyszerűen átrakhat
  • dekoráció a számítógépre
  • .......az Ön ötlete?

Hogyan használja? Egyszerűen így:


  • 1. Számítógépén szerkessze meg a kívánt képet, feliratot
    2. Nyomtassa ki tintasugaras nyomtatójával fotóminőségben a Mágnespapírra
    3. Ha szükséges vágja körbe az alakzatot
    4. Helyezze el egy fémfelületen, lepje meg családját ismerőseit.
Gratulálunk!

Az elkészített mű a mágneses hátoldalnak köszönhetően megtapad bármilyen fémfelületen (pl., hűtő, számítógép oldala, stb). Beltéri használatra, mérsékelten vízálló.

 

barackfamag

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
A fórumon keresgetve megtaláltam a fenti kéréseimből a pop the shop társast.:) Viszont a Party, party, party-val kapcsolatban, ha van valakinek lementett anyaga örömmel fogadnám!

Más: Kooperatív társasokat kerestem, és így akadtam rá a Hotzenplotz a rabló társasra. Mo-on még nem adták ki, de Torzonborz néven 3 mesekönyv is megjelent, aminek ugyanez a főszereplője és nagy kedvence a gyerekeimnek. Meg szeretném csinálni a társast, de a szabály németül van csak meg és nekem zavaros.Tud esetleg segíteni valaki a fordításban? Csatolom a szabályt és a tábláját a társasnak, hátha tudtok segíteni!
Üdv:Erika

Die 4 Verfolger jagen hinter dem Hotzenplotz her. Sie müssen dabei gut zusammen arbeiten, um ihn zu fangen. Dann dürfen sie den Hotzenplotz im Spritzenhaus einsperren und ihm dabei ein Messer und einen gestohlenenen Kuchen abnehmen. Wenn sie aber selbst nicht aufpassen, werden sie von dem Räuber überlistet und gefesselt. Die Spieler haben gewonnen, wenn sie dem Räuber mehr Messer und Kuchen abgenommen haben, als als er Kuchen in seiner Höhle verstecken konnte. Das Spiel ist verloren, wenn Hotzplotz 4 Kuchen in seinen Höhle bringen konnte.

Ausstattung: 1 Spielplan, 4 Spielfiguren, 1 Hotzenplotz, 7 Kuchenplättchen, 4 Spezialwürfel

Aufmachung: In der Herder-üblichen Verpackung befinden sich die wenigen Spielutensilien in den zwei kleinen Ausbuchtungen. Die Spielfiguren sind wie die Plättchen aus Holz gefertigt und anschließend bedruckt bedruckt worden. Die Form der Spielfiguren erinnert an Zylinder, die eine Verengung am Hals haben. Die sieben Kuchenplättchen zeigen auf einer Seite jeweils einen Kuchen, auf der anderen Seite ein Messer. Die Spezialwürfel sind in den Farben der Spielfiguren vorhanden und zeigen normale Würfelaugen, die teilweise durch Hüte ergänzt werden, sowie einen Stern und einen einzelnen Hut. Das Spielfeld ist annehmbar gestaltet, wobei die Spieler sich auf einem 6x7-Raster bewegen, an dessen Enden die Startplätze der Spieler sind. Der Räuber bewegt sich auf einem rautenförmigen Weg, der quer durch das Gittermuster führt und ihn zum Haus der Großmutter bringt.

Ziel: Jeder Spieler bekommt eine Spielfigur und stellt diese auf das passende Startfeld. Der Räuber wird in die Höhle in die Mitte gestellt, die 7 Plättchen mit den Kuchen kommen in das Haus der Großmutter. Sollten weniger als 4 Spieler mitspielen, so übernimmt ein anderer den Part des fehlenden. Warum dies nicht auch auf der Verpackung steht, wird wohl niemand außer Herder wissen.

Alle Spieler würfeln in einer Runde immer gleichzeitig. Dann werden die Hüte zusammengezählt und der Räuber entsprechend seiner Laufroute pro Hut ein Feld voranbewegt. Kommt dieser dabei auf ein Feld mit einer Spielfigur oder zieht über sie hinweg, so fesselt er die Spielfigur, die dann in ihr Haus zurück muß und so lange aussetzt, bis ein anderer Spieler sie befreit. Kommt der Räuber zum Haus der Großmutter, so schnappt er sich einen Kuchen und läuft dann wieder in Richtung Höhle. Gelingt die Flucht bis in die Höhle, wird der Kuchenchip dort abgelegt und der Räuber geht wieder auf Kuchendiebstahl.

Nachdem der Räuber bewegt wurde, dürfen die anderen Spieler ihre Figuren der Augenzahl entsprechend setzen, allerdings nur auf den Gitterlinien und nicht auf dem Spiralkurs des Hotzenplotz. Pro Feld darf immer nur eine Figur stehen, man kann allerdings andere Figuren überspringen.

Kommen zwei Figuren auf das Feld mit dem Räuber Hotzenplotz (hier dürfen mehrere Figuren auf einem Feld stehen), wird dieser gefangen. Hatte er einen Kuchen bei sich, so wird er der Großmutter zurückgegeben. War er noch auf dem Hinweg, dürfen sich die Spieler ein Kuchenplättchen nehmen und es umgedreht in die Polizeiwache legen. Der Räuber kommt ins Gefängnis und zieht von dort aus weiter. Hat ein Spieler einen Stern erwürfelt, darf er sich nicht bewegen.

Spielende: Das Spiel endet, wenn entweder der Räuber vier Kuchen stehlen konnte oder die Spieler es geschafft haben, dem Räuber vier Messer abzunehmen.

Kommentar: Mit einer einfacheren Variante wird bei einem Stern eine beliebige andersfarbige Figur um ein Feld mehr bewegt. Will man die Schwierigkeit steigern, so kann Hotzenplotz Figuren in der Nachbarschaft seines Endfeldes fesseln, wenn diese nicht gedeckt werden. Für ein Miteinander-Spiel ist DER RÄUBER HOTZENPLOTZ nicht schlecht, obwohl natürlich alles vom Würfelglück abhängt. Die Kinder diskutieren aber trotz allem immer, wo die einzelnen Figuren am besten stehen werden, um selbst nicht geschlagen zu werden, trotzdem aber in Reichweite zu sein.

Fazit: Ein recht ordentliches Kooperativspiel für Kinder.

Wertung: 4 Punkte bekommt dieses Herder-Spiel.



torzonborz tábla.jpg
 

barackfamag

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
Érdekel-e valakit a Rákfogó társas?Ha igen, akkor megpróbálom felrakni. A táblája elég nagy, nem tudom szkennelni, fotót tudok készíteni, ha az jó lesz...
üdv:Erika
 

4xmami

Állandó Tag
Állandó Tag
Party,party,party
or042-parti-parti-csak-dec-kozepen.jpg

Az Orchard Toys Fun Learning Games szórakoztatva tanító játékai elősegítik a gyermekek kommuni-kációját, kedvet adnak a közös játékhoz.
Ezt a társasjátékot úgy tervezték meg, hogy
  • kapcsolódjék az alapozó oktatás tantervéhez,
  • fejlessze a figyelmet, a személyiséget és a szociális készséget,
  • fejlessze a szókincset és a kommunikációs készségeket.

A játék célja: elsőként gyűjts össze a táskádba egy ajándékdobozt és öt kiegészítőt, hogy csatlakozhass a bulizókhoz a tábla közepén.

Innen mentettem le annak idején,de sosem ellenőriztem,hogy minden darabja megvan-e.Remélem.:)Köszönet a feltöltőnek!
 

Csatolások

  • party party.pdf
    1.2 MB · Olvasás: 75
  • party táska 2.jpg
    party táska 2.jpg
    1.2 MB · Olvasás: 208
  • party táska.jpg
    party táska.jpg
    1.1 MB · Olvasás: 205
  • party1.jpg
    party1.jpg
    2 MB · Olvasás: 208
  • party2.jpg
    party2.jpg
    2 MB · Olvasás: 210
  • party3.jpg
    party3.jpg
    2 MB · Olvasás: 203
  • party4.jpg
    party4.jpg
    2 MB · Olvasás: 204
  • party5.jpg
    party5.jpg
    1.3 MB · Olvasás: 201
  • party6.jpg
    party6.jpg
    2.4 MB · Olvasás: 208
  • party7.jpg
    party7.jpg
    1.4 MB · Olvasás: 204

barackfamag

Állandó Tag
Állandó Tag
Party,party,party
or042-parti-parti-csak-dec-kozepen.jpg

Az Orchard Toys Fun Learning Games szórakoztatva tanító játékai elősegítik a gyermekek kommuni-kációját, kedvet adnak a közös játékhoz.
Ezt a társasjátékot úgy tervezték meg, hogy

  • kapcsolódjék az alapozó oktatás tantervéhez,
    fejlessze a figyelmet, a személyiséget és a szociális készséget,
    fejlessze a szókincset és a kommunikációs készségeket.

A játék célja: elsőként gyűjts össze a táskádba egy ajándékdobozt és öt kiegészítőt, hogy csatlakozhass a bulizókhoz a tábla közepén.

Innen mentettem le annak idején,de sosem ellenőriztem,hogy minden darabja megvan-e.Remélem.:)Köszönet a feltöltőnek!
Óhh, de szuper! nagyon-nagyon köszönöm!! Üdv:Erika
 

mano-7

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
A fórumon keresgetve megtaláltam a fenti kéréseimből a pop the shop társast.:) Viszont a Party, party, party-val kapcsolatban, ha van valakinek lementett anyaga örömmel fogadnám!

Más: Kooperatív társasokat kerestem, és így akadtam rá a Hotzenplotz a rabló társasra. Mo-on még nem adták ki, de Torzonborz néven 3 mesekönyv is megjelent, aminek ugyanez a főszereplője és nagy kedvence a gyerekeimnek. Meg szeretném csinálni a társast, de a szabály németül van csak meg és nekem zavaros.Tud esetleg segíteni valaki a fordításban? Csatolom a szabályt és a tábláját a társasnak, hátha tudtok segíteni!
Üdv:Erika

Die 4 Verfolger jagen hinter dem Hotzenplotz her. Sie müssen dabei gut zusammen arbeiten, um ihn zu fangen. Dann dürfen sie den Hotzenplotz im Spritzenhaus einsperren und ihm dabei ein Messer und einen gestohlenenen Kuchen abnehmen. Wenn sie aber selbst nicht aufpassen, werden sie von dem Räuber überlistet und gefesselt. Die Spieler haben gewonnen, wenn sie dem Räuber mehr Messer und Kuchen abgenommen haben, als als er Kuchen in seiner Höhle verstecken konnte. Das Spiel ist verloren, wenn Hotzplotz 4 Kuchen in seinen Höhle bringen konnte.

Ausstattung: 1 Spielplan, 4 Spielfiguren, 1 Hotzenplotz, 7 Kuchenplättchen, 4 Spezialwürfel

Aufmachung: In der Herder-üblichen Verpackung befinden sich die wenigen Spielutensilien in den zwei kleinen Ausbuchtungen. Die Spielfiguren sind wie die Plättchen aus Holz gefertigt und anschließend bedruckt bedruckt worden. Die Form der Spielfiguren erinnert an Zylinder, die eine Verengung am Hals haben. Die sieben Kuchenplättchen zeigen auf einer Seite jeweils einen Kuchen, auf der anderen Seite ein Messer. Die Spezialwürfel sind in den Farben der Spielfiguren vorhanden und zeigen normale Würfelaugen, die teilweise durch Hüte ergänzt werden, sowie einen Stern und einen einzelnen Hut. Das Spielfeld ist annehmbar gestaltet, wobei die Spieler sich auf einem 6x7-Raster bewegen, an dessen Enden die Startplätze der Spieler sind. Der Räuber bewegt sich auf einem rautenförmigen Weg, der quer durch das Gittermuster führt und ihn zum Haus der Großmutter bringt.

Ziel: Jeder Spieler bekommt eine Spielfigur und stellt diese auf das passende Startfeld. Der Räuber wird in die Höhle in die Mitte gestellt, die 7 Plättchen mit den Kuchen kommen in das Haus der Großmutter. Sollten weniger als 4 Spieler mitspielen, so übernimmt ein anderer den Part des fehlenden. Warum dies nicht auch auf der Verpackung steht, wird wohl niemand außer Herder wissen.

Alle Spieler würfeln in einer Runde immer gleichzeitig. Dann werden die Hüte zusammengezählt und der Räuber entsprechend seiner Laufroute pro Hut ein Feld voranbewegt. Kommt dieser dabei auf ein Feld mit einer Spielfigur oder zieht über sie hinweg, so fesselt er die Spielfigur, die dann in ihr Haus zurück muß und so lange aussetzt, bis ein anderer Spieler sie befreit. Kommt der Räuber zum Haus der Großmutter, so schnappt er sich einen Kuchen und läuft dann wieder in Richtung Höhle. Gelingt die Flucht bis in die Höhle, wird der Kuchenchip dort abgelegt und der Räuber geht wieder auf Kuchendiebstahl.

Nachdem der Räuber bewegt wurde, dürfen die anderen Spieler ihre Figuren der Augenzahl entsprechend setzen, allerdings nur auf den Gitterlinien und nicht auf dem Spiralkurs des Hotzenplotz. Pro Feld darf immer nur eine Figur stehen, man kann allerdings andere Figuren überspringen.

Kommen zwei Figuren auf das Feld mit dem Räuber Hotzenplotz (hier dürfen mehrere Figuren auf einem Feld stehen), wird dieser gefangen. Hatte er einen Kuchen bei sich, so wird er der Großmutter zurückgegeben. War er noch auf dem Hinweg, dürfen sich die Spieler ein Kuchenplättchen nehmen und es umgedreht in die Polizeiwache legen. Der Räuber kommt ins Gefängnis und zieht von dort aus weiter. Hat ein Spieler einen Stern erwürfelt, darf er sich nicht bewegen.

Spielende: Das Spiel endet, wenn entweder der Räuber vier Kuchen stehlen konnte oder die Spieler es geschafft haben, dem Räuber vier Messer abzunehmen.

Kommentar: Mit einer einfacheren Variante wird bei einem Stern eine beliebige andersfarbige Figur um ein Feld mehr bewegt. Will man die Schwierigkeit steigern, so kann Hotzenplotz Figuren in der Nachbarschaft seines Endfeldes fesseln, wenn diese nicht gedeckt werden. Für ein Miteinander-Spiel ist DER RÄUBER HOTZENPLOTZ nicht schlecht, obwohl natürlich alles vom Würfelglück abhängt. Die Kinder diskutieren aber trotz allem immer, wo die einzelnen Figuren am besten stehen werden, um selbst nicht geschlagen zu werden, trotzdem aber in Reichweite zu sein.

Fazit: Ein recht ordentliches Kooperativspiel für Kinder.

Wertung: 4 Punkte bekommt dieses Herder-Spiel.



Csatolás megtekintése 1358070

Szia! Lefordítom ma vagy holnap a szabályt, becsatolom ide ha kész van. :)
 

mano-7

Állandó Tag
Állandó Tag
Szia! Lefordítom ma vagy holnap a szabályt, becsatolom ide ha kész van. :)

Torzonborz (Hotzenplotz) kooperatív társasjáték
2 - 4 játékos részére, 5 éves kortól, játékidő: kb. 15 perc

Csatoltam a lefordított játékszabályt, a javított táblát (itt már nem dől a perspektíva), és megszerkesztettem az egyéb kelléket (dobókocka szimbólumai, torta-lapkák, hátoldalukra kell a késeket ragasztani). Jó játéknak tűnik, én is el fogom készíteni. :)
 

Csatolások

  • Torzonborz.rar
    2 MB · Olvasás: 232

barackfamag

Állandó Tag
Állandó Tag
De jó, le is fordítottad a szabályt és még a táblával, kiegészítőkkel is dolgoztál!? :)) Ügyi vagy! Olyan jó kis csapat van itt ezen a fórumon!

Van valakinek tapasztalata a Marbushka társasokkal kapcsolatban? Én a Bújócskással illetve a Madárfogóval szemezek, meg az Elveszett nyakék is tetszik, valószínű beruházok az egyikre, csak nem tudok dönteni melyik legyen?....
 

4xmami

Állandó Tag
Állandó Tag
De jó, le is fordítottad a szabályt és még a táblával, kiegészítőkkel is dolgoztál!? :)) Ügyi vagy! Olyan jó kis csapat van itt ezen a fórumon!

Van valakinek tapasztalata a Marbushka társasokkal kapcsolatban? Én a Bújócskással illetve a Madárfogóval szemezek, meg az Elveszett nyakék is tetszik, valószínű beruházok az egyikre, csak nem tudok dönteni melyik legyen?....
Az elveszett nyakék azt hiszem fent van,esetleg próbaképpen csinálhatsz egy "vázlatot" belőle,hogy bejön-e a gyerekeknek.Nem tudom játékként milyenek,de gyönyörűek,az biztos.:))
 

4xmami

Állandó Tag
Állandó Tag
A maximalizmusom nem bírt magával,átszerkesztettem az egészet,hogy egyformák legyenek a lapok,legyen hátlap amihez kell.:) Nagy köszönet Pereckének a szkennért,remélem nem haragszol!:)

Rumini - a szétszakadt térkép
jatek-szetszakadt-terkep-a.png
jatek-szetszakadt-terkep-b.png

Térkép nélkül hamar elveszünk a tengeren. Segíts Rumininek összeilleszteni a szétszakadt térkép darabjait, hogy mielőbb megtalálhassa a varázseszközöket! A kártyajáték a Berg Judit Rumini regényeiből ismert mesevilágba repít, melyet Kálmán Anna illusztráció egészítenek ki. Áttekinthető szabályok, sok taktikai elem teszi izgalmassá a játékot, melyet 2-4 játékosnak ajánlunk, már 6 éves kortól.

https://mega.co.nz/#F!K9tjVDiZ!ObK3aHXHE6hylIrPivI9GA
 

Csatolások

  • leiras1.jpg
    leiras1.jpg
    1.8 MB · Olvasás: 260
  • leiras2.jpg
    leiras2.jpg
    1.7 MB · Olvasás: 238
  • Rumini-a szétszakadt térkép-bazár kártyák.pdf
    78.2 KB · Olvasás: 193
  • Rumini-a szétszakadt térkép-kincskártyák.pdf
    209.4 KB · Olvasás: 185
  • Rumini-a szétszakadt térkép-térképkártyák.pdf
    658 KB · Olvasás: 176
  • Rumini-a szétszakadt térkép-térképlapok.pdf
    468.5 KB · Olvasás: 184
  • Rumini-a szétszakadt térkép-varázskártyák.pdf
    353.6 KB · Olvasás: 176

Perecke

Állandó Tag
Állandó Tag
A maximalizmusom nem bírt magával,átszerkesztettem az egészet,hogy egyformák legyenek a lapok,legyen hátlap amihez kell.:) Nagy köszönet Pereckének a szkennért,remélem nem haragszol!:)

Rumini - a szétszakadt térkép
jatek-szetszakadt-terkep-a.png
jatek-szetszakadt-terkep-b.png

Térkép nélkül hamar elveszünk a tengeren. Segíts Rumininek összeilleszteni a szétszakadt térkép darabjait, hogy mielőbb megtalálhassa a varázseszközöket! A kártyajáték a Berg Judit Rumini regényeiből ismert mesevilágba repít, melyet Kálmán Anna illusztráció egészítenek ki. Áttekinthető szabályok, sok taktikai elem teszi izgalmassá a játékot, melyet 2-4 játékosnak ajánlunk, már 6 éves kortól.

https://mega.co.nz/#F!K9tjVDiZ!ObK3aHXHE6hylIrPivI9GA

Köszi a munkád! Szuper!
Legalább, ha valamelyikünkét törlik, a másik megmarad (nem tudom, mitől függ, nekem egy csomó feltöltésem törlődött, míg másoknak régebbi is megvan).
 

kicsimadika

Állandó Tag
Állandó Tag
A Brainbox mintájára készítettem ezeket a mesekártyákat.Régi, klasszikus magyar és Walt Disney éppúgy van benne, mint az újabb, Eperke, autós és lovas mesék. Sajnos néhány kedvenc kimaradt (pl. Mazsola, Mekk Elek, mert nem találtam használható képet.)De gondolom, a 72 kártyából mindenki talál kedvére valót. Gyereknapra még elkészülhet! Ezek nem eredeti Brainbox kártyák fordításai! (Azok is készülnek apránként, majd hozom...)
A képeket a netről szedtem össze.
Jó sok kutatómunkával feliratoztam a szereplők többségét, néhánynak még így sem sikerült a nevét kideríteni (pl Roary-n a kék autót), de azért azt hiszem, használható lesz. Ha pedig túl sok a szereplő, azt azért nem feliratoztam mindet, mert akkor eltakarta volna a képet.
A képaláírások vagy a mese dalszövegének részletei, vagy rövid tartalmak, de olyan is van, ahol az eredeti meséből idéztem szó szerint, illetve ahol én találtam ki a képhez odaillő mondatokat.
A kérdéseket úgy állítottam össze, hogy ne csak a vizuális információra utaljon, hanem a szöveg részleteire is, így olvasni még nem tudó gyereknél a beszédértést, olvasni tudóknál a szövegértést is fejleszthetjük.
Javaslom, hogy az időt, amíg a gyerek a kártyát nézheti, úgy állítsuk be, hogy olvasni nem tudóknál mi olvassuk fel neki a szöveget, s ezután hagyjuk még egy kicsit nézni a képet, aki már tud olvasni, az pedig a saját olvasási tempójában olvassa fel hangosan vagy magában, s itt is hagyjunk egy kis plusz időt.
Fantasztikus a munkád, nagyon tetszik. Hogyan játsszátok pontosan? Szerinted 8 éves kislánynak jó ajándék?
 

editkicsi

Állandó Tag
Állandó Tag
Fantasztikus a munkád, nagyon tetszik. Hogyan játsszátok pontosan? Szerinted 8 éves kislánynak jó ajándék?
http://www.canadahun.com/temak/tÁrsasjÁtÉkok-iii.54712/page-21#post-4544515
Brainbox állatok bescannelve -itt a scan23 és scan24-es lapon megtalálod a pontos szabályt. Ha mégsem találnád, akkor írj újra, s leírom.
Én a 4 évesemnek készítettem, de szerintem ő még kicsi hozzá, bár még nem kapta el, majd a szülinapjára, így még nem tudtam vele kipróbálni. A 8 évesed örülni fog neki, az az ideális kor szerintem, mert már tudja az irányokat, színeket, kiválóan fejleszti majd a vizuális megfigyelését. Örülök, hogy tetszik a játék, 120 órát dolgoztam vele...
 

kicsimadika

Állandó Tag
Állandó Tag
http://www.canadahun.com/temak/tÁrsasjÁtÉkok-iii.54712/page-21#post-4544515
Brainbox állatok bescannelve -itt a scan23 és scan24-es lapon megtalálod a pontos szabályt. Ha mégsem találnád, akkor írj újra, s leírom.
Én a 4 évesemnek készítettem, de szerintem ő még kicsi hozzá, bár még nem kapta el, majd a szülinapjára, így még nem tudtam vele kipróbálni. A 8 évesed örülni fog neki, az az ideális kor szerintem, mert már tudja az irányokat, színeket, kiválóan fejleszti majd a vizuális megfigyelését. Örülök, hogy tetszik a játék, 120 órát dolgoztam vele...
Nagyon köszönöm a segítséget, teljesen érthető a leírás, neki is állok elkészíteni.
 

boiler

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
Sikerült beszkennelnem a Cluedot: 3 "játéktábla" van hozzá, nyitható ablakokkal, ebből csak mintát szkenneltem, mert talán praktikusabb oszlopokba rendezve,látható formában nyomtatni,laminálni és fehértáblás filccel használni, bár játékszabályt még nem sikerült kitalálnom hozzá.

Szia!

Köszönjük szépen a szkennelést!
A youtube-on találtam egy játékbemutatót, a kislány szerint így kell játszani:

Az egyik játékos húz 3 kártyát: egy hely, egy személy, és egy idő kártyát, és ezeket beleteszi a piros kerek kártyatartó dobozba. Ez lesz a gyilkosság helyszíne, a gyilkos, és az időpont.
A másik játékos - aki nem látta ezeket a kártyákat - vesz egy játéktáblát. A játéktábla első oszlopában személyek, a másodikban a helyszínek, a harmadikban az időpontok vannak.
Ez a játékos kihajt mindhárom oszlopból egy-egy ablakot.
Utána az első játékos előveszi a piros dobozból a három kártyát, megmutatja a többieknek, és ellenőrzi, hogy igazak-e a másik játékos tippjei. Ha eltalálta mindhármat, nyert, ha nem, akkor a másik játékos nyert.
Utána szerepkört cserélhetnek, és úgy folytathatják a játékot.
(Gondolom hasonlóan játszható 3-4 játékossal is, ilyenkor 2-3 játékos külön-külön táblán tippelhet a gyilkosra, a helyszínre, és az időpontra. Aki eltalálta mindhármat, az nyer.)



Jó játékot!
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére