Társasjátékok

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

Erőleves

Állandó Tag
Állandó Tag
pásztoros- az együttműködés játéka- Hop-hop

DJECO__tarsasjatek-_HOP__HOP__HOP____az_egyuttmukodes_jateka.jpg


Remélem valaki lát benne fantáziát- a kép csak ötletadó- a Netről van .
Hop-hop-hop
Játék, melyben mindenki a szél ellen játszik.

A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba mielőtt a szél elviszi a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba?

Életkor: 4 éves kortól Játékosok száma: Min. 2 fő A játék időtartama: 15 perc.

A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat.

A játék tartalma:4 tábla, 1 karám fagerendával, 1 híd, 10 fa elem ( a híd pillérjei),1 fa bot, 1 pásztorlány, 9 juh, 1 kutya, 1 dobókocka

A játék előkészülete:

- tegyük egymás mellé a táblákat a következő sorrendben: hegy-vidéki út–folyó-falusi udvar

- a hegy táblára állítsuk fel a bábúkat (pásztorlány, juhok, kutya)

- a folyóra építsük fel a hidat - az udvaron állítsuk fel a karámot

A játék menete:

A játék az óramutató járásával megegyező irányban haladjunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a dobókockával.

- Hegy: tedd a kiválasztott bábút a hegyről a vidéki útra.

- Virág: vidd a kiválasztott bábút a vidéki útról a hídhoz.

- Híd: vidd a kiválasztott bábút a hídról a karámhoz.

- Nap: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára.

- Dupla juh: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára.

- Szél: vedd el a híd egyik pillérét a fa bottal (ügyesesen válassz, hogy a híd

minél tovább ellenálljon a szélnek).

Fontos! A pásztorlány mindig megelőzi a nyájat egyik helyről a másikra lépéskor és a kutya mindig hátul zárja a sort.

A játék vége: A játékosok akkor nyernek, ha minden bábút összegyűjtöttek a karám alatt, mielőtt a szél elvinné hidat.

Másrészről pedig ha összedől a híd mielőtt minden bábú bekerülne a karámba, akkor minden játékos veszít.


További paraméterek:Bruttó ár: 9300,- Ft

DJECO-HOP__HOP__HOP____az_egyuttmukodes_jateka4.jpg
 

Erőleves

Állandó Tag
Állandó Tag
megfigyelés, memória fejlesztő-Szardíniák

DJECO_Tarsasjatek-__Szardiniak___megfigyeles_es_memoria7.jpg DJECO_Tarsasjatek-__Szardiniak___megfigyeles_es_memoria.jpg

Szardíniák - megfigyelés és memória fejlesztő játék a netről.

Néhány másodperc alatt meg kell figyelni a kis szardíniákat, memorizálni, és megtalálni őket ismét a „szardíniás doboz”-ban.

Ajánlott életkor: 5 éves kortól Játékosok száma: 2-4 játékos részére

Tartalom: 40 „szardínia” kártya és 10 nagy „szardíniás doboz” kártya Játékidő: 15 perc

A játék célja: Megszerezni a legtöbb szardíniát, amennyit csak lehet.

Játékszabály: Minden játékos kap 5 lapot. A maradékot pakliba, lefelé fordítva elhelyezik az asztalon. A „szardíniás doboz” kártyákat külön pakliban, szintén lefelé fordítva, a játékosok között középen helyezik el. Megnézés nélkül, a játékosok az 5-5 kártyájukat leteszik egyvonalban maguk elé, az asztal felé fordítva.
Egy „szardíniás doboz” kártyát középen felfelé kell fordítani.
A játékosok pár másodpercig figyelik a szardíniákat a dobozban, hogy megjegyezzék őket. Amikor mindenki kész, akkor lefordítják a „szardíniás dobozt” újra. Ezután minden játékos felfordítja az 5 saját kártyáját. Kiválasztja azokat a „szardínia” kártyáit, amelyikre emlékszik, hogy látta a „szardíniás doboz” kártyán, és elhelyezi maga előtt .
Az ellenőrzés következik. Újra felfelé fordítják a nagy „szardíniás doboz” kártyát és a következő módon kapják a pontokat:
- ha a szardínia tényleg a dobozban van: a játékos megtartja a sikeresen felismert lapokat. A megnyert lapokat külön kell gyűjteni, és a játék végén kell megszámolni.
- ha a szardínia nincs a dobozban: minden hibásan választott szardíniáért a hibázó játékosnak, vissza kell adnia 2 „szardínia kártyát” a már megnyert lapjaiból. Ezek a kártyák már nem játszanak tovább. Félre kell tenni úgy, hogy ne osszák ki újra.
- Figyelem: ha két azonos kártyája van a játékosnak a felfordított 5 közül, sajnáljuk, de csak egy kártyának számít.

Ezután a maradék kártyáikat újra lefordítják. A pakliból 5-re pótolják ki kártyáikat, anélkül, hogy megnéznék azokat. A következő „szardíniás doboz”-t helyezik ki középre és folytatódik a játék, amíg el nem fogynak a kártyák a pakliból.

A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékosnak elfogytak a „szardínia” kártyái. Ekkor minden játékos megszámolja a megnyert lapjait.

Ki nyer? Az a játékos nyer, aki a legtöbbet gyűjtötte össze.
 

deviuska

Állandó Tag
Állandó Tag
Kedves Feltöltők :)

Leírhatatlanul köszönöm a játékokat. Én 20 éves vagyok így a komolyabb társasok érdekelnek mint pl az ezüstő kincse. Esetleg a Cluedo vagy a monopoly nincs meg valakinek?
CSak ezért regisztráltam de még nem tudok letölteni csak ma este 11 től.-.. már nagyon várom :)

Készítettem egy házi scrabble táblát + betűt majd feltöltöm

Dév
 

ildisz1

Állandó Tag
Állandó Tag
sziasztok

nincsen valakinek tantrix -ja? a szabályfüzet érdeklne, mert a szabály alapjában véve egyszerű de vmi hosszú szabályfüzet van hozzá példákkal stb..érdeklne..

és esetleg a "Tantrix Match! - Start készlet" valakinek nincsen?
linket nem lehet beszúrni egy nem tudok mutatni.. de google be beirva...
köszi
 

kisbatyu75

Állandó Tag
Állandó Tag
Foglalkozások puzzle

Én régebben egy orosz oldalról töltöttem le hasonlókat (színek, formák). A nevét ugyan egyiknek sem tudom és azt sem, hogy hol lehetne megvásárolni, viszont az elkészítéséhez adhatok ötletet. Én kinyomtattam, lamináltam, majd szétvágtam. Ha nincs lamináló géped, használhatsz kasírozó fóliát is.
 

ildisz1

Állandó Tag
Állandó Tag
szia
én is azt mondom , hogy simán nyomtatás... csak én öntapadósra szoktam az ilyeneket és vastag kartonra ragasztom, mert könnyebb összeillesztgetni mint egy vékony, csak laminált lapot.
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére