Orchard
Kedves Jukati!
Sajnos nem találtam csak néhány szabályt -hátha ez alapján valaki ráismer a játékokra,íme:
Orchard Ki lesz a kastély királya? - társasjáték
Te légy az első, és tiéd a korona! Számoló és színegyeztető játék 3D-s várkastéllyal és 3D-s koronával. A játék célja: elsőként kell eljutni a várkastélyba, hogy elnyerjük a koronát.A játék tartalma: A doboz tartalma: 4 játéktábla, 1 kastély, 1 várárok-tá ...
Orchard Tojás Tóbiás - társasjáték
Szegény Tojás Tóbiás széthullott. Segítsünk megtalálni az egyes részeket a 3D-s pörgető segítségével. A játék tartalma: 1 3D-s pörgető kerék, 6 darab Tojás Tóbiás, melyek mindegyike 6 részből áll.Játékosok száma: 2-6 gyermek részére
Orchard Sétálj át a pallón! - társasjáték
Walk the plank! Orchard társasjáték. A játék célja: gyűjts össze négy kincset a ládából. A játék tartalma: 4 összepattintott játéktábla, 1 kincses sziget tábla, 1 3D-s kincsesláda, 2 pálmafa, 4 kalóz, 4 talp a kalózoknak, 16 kincs-kártya, 4 dobókocka, 1 j ...
Orchard Mennyi az idő farkas Úr? - társasjáték
What's the time, Mr Wolf? A gyerekeknek az erdőn keresztül kell eljutniuk a Nagymama házához. Az órát megpörgetik, ha a mutató 12-1 óra közé mutat, a Farkas Úr éhes, és a gyerekeknek vagy fel kell ajánlaniuk magukkal hozott uzsonnájukat, vagy vissza kell ...
Party, party, party! - Orchard társasjáték
Kapd fel a táskádat, és irány a buli! 3D-s kézitáskákkal! A játék célja: elsőként gyűjts össze a táskádba egy ajándékdobozt és öt kiegészítőt, hogy csatlakozhass a bulizókhoz a tábla közepén.A játék tartalma: 1 db öt részből összepattintott játéktábla, 4 ...
Orchard Toys Banánhéj Társasjáték [494-101242]
Légy bátor és kockáztass! Minél több banános kártyát fordítasz fel, annál hamarabb ér a majmod a pálmafához. De vigyázz, a mocsárkártya megállít, a banánhéjon pedig visszacsúszol oda, ahonnan elindultál! Ez a játék különösen a következő területek... ...
Egy másik honlapról:
Fuss, ahogy bírsz!
Társasjáték 2-4 játékos részére, 4 éves kortól.
A „Fuss, ahogy bírsz!” a társasjátékok egy olyan változata, amit egyszerű szabályai miatt viszonylag korán adhatunk a gyermekek kezébe, de a több kombinációs lehetőség miatt hosszabb távon is érdekes lehet.
A játékban 3 „üldöző” kergeti a mézeskalács emberkéket, akiknek a céljuk eljutni a biztonságot jelentő mézeskalács házba. Légy te az első, aki odaér és nyerd meg a játékot!
A doboz tartalma:
- 1 db összerakható játékmező
- 4 db kicsi mézeskalács figura
- 4 db nagy összerakható mézeskalács figura
- 3 db „üldöző” figura (pék, tehén és ló)
- 7 db műanyag talp a kis mézeskalács figuráknak és az üldözőknek
- 2 db dobókocka
- 1 db pörgető
Előkészületek:
Rakjuk össze a játékmezőt, tegyünk műanyag talpakat a (játékosok számának megfelelő) kicsi mézeskalács figurákra és a 3 db üldözőre. A kicsi mézeskalács figurákat helyezzük a játékmezőn látható pékségbe, az üldözőket (pék, tehén és ló) pedig az őket ábrázoló mezőkre. Rakjuk össze a nagy mézeskalács figurákat, minden játékos válasszon egyet a kis mézeskalács figurák közül illetve vegye maga elé az azonos színű nagy mézeskalács figurát.
Mulungu által javasolt szabályok:
A legfiatalabb játékos kezd, és dob mindkét kockával. Ezután bármerre elindulva lép annyit a saját kicsi mézeskalács figurájával egy teljesen szabad mezőre amennyit a barna kocka mutat, az egyik tetszőlegesen kiválasztott üldözővel pedig annyit, amennyit a piros kocka mutat. Ezután a következő játékos teszi ugyanezt.
Minden játékos célja, hogy elsőként érjen a játékmezőn található mézeskalács házba illetve, hogy a többiek dolgát megnehezesítse azzal, hogy bármelyik üldözővel elkapja bármelyik másik játékos mézeskalács figuráját. Ha valamelyik üldözőt sikerül a másik játékos mézeskalács figurájának a mezőjére léptetni (tehát elkapni valakit), akkor az elkapott játékosnak egy darabot le kell vennie a saját nagy mézeskalács figurájából.
A levett darabokat a tálakat ábrázoló mezőkön lehet visszapótolni. Ha egy ilyen mezőre lép a játékos, egy darabot visszatehet a mézeskalács figurájára. Ha valaki figurájának az összes darabja elfogy, vissza kell mennie a pékségbe, ahol visszakapja a figurája összes darabját.
A játékosok csak úgy kelhetnek át a folyón, ami körülveszi a mézeskalács házat (cél), ha a nagy mézeskalács figurájuk minden darabja megvan.
Ha valamelyik játékos teljesen ép figurával a folyóhoz ér (vagyis bármelyik nyílra lép), ott meg kell állnia, és a következő körtől nem használja a dobókockát, hanem pörgetni fog. Nyílra lépni csak pontos dobással lehet, ha valaki „többet dob”, akkor helyben marad. Ha a nyíl rókán áll meg, nem léphet előbbre, meg kell várnia a következő kört, hogy újra pörgethessen. Ha folyón áll meg, egyet léphet előbbre, így kell elérnie a házikót. Érvényes pörgetésnek csak az számít, ha a nyíl legalább 1 teljes kört megtesz. A folyón történő átkelés közben már nem lehet senkit sem elkapni.
Az győz, aki először ér figurájával a mézeskalács házba.
Jó játékot kívánunk!
Még keresgélek